Dzisiaj jest 01 gru 2024, 6:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2014, 21:07 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Witam.
Tak jak w temacie mam problem z moją Neoską. Po założeniu cylindra 70cc vmax wzrósł o zaledwie 5km/h (obecnie 80km/h).
Setup to:
Polini Sport 70.
Laser X-Pro,
Tec 17.5,
Malossi Multivar.
Centralka - Malossi żółta
Rolki - 6g,
Dysza - 82.
Przy obecnej regulacji przyśpiesza sobie na takich średnich obrotach, przy 65 łapie już wysokie obroty, aż drży.
Regulacja rolkami 4-6g nic nie zmienia oprócz zwiększenia obrotów.
Zmiana centralki z S6 Medium na malossi również nic nie dała.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Niski Vmax
Post: 06 sie 2014, 17:55 
*

Rejestracja: 08 maja 2014, 21:22
Posty: 44
Pojazd: Barton FireFox
może masz zablokowany moduł albo masz standardowe sprzęgło,które może się ślizgać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Niski Vmax
Post: 07 sie 2014, 22:24 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Moduł raczej nie jest zablokowany bo na rolkach 4g kręci już bardzo duże obroty przy vmaxie. Sprzęgło jeszcze chwilę powinno pojeździć. Dodam że jak czasami dam pełny gaz przy np. 50km/h to ciągnie nieco gorzej niż na 3/4 manetki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Niski Vmax
Post: 08 sie 2014, 0:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Widocznie nie wypycha paska na górę,,jeśli masz możliwość sprawdzić na stopkach bez pokrywy silnika lub zaznaczyć markerem kreskę na wariatorze i się przejechać i będziesz widział dokąd pasek wychodzi.
Multivar lubi cięższe rolki i celowałbym w 7g i średnie sprężynki,centralkę żółtą malossi lub stage6 mediumz ostaw.Powinien wtedy startować z 5000-6000tyś. obrotów i mieć buta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Niski Vmax
Post: 20 sie 2014, 20:48 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Pasek nie wychodzi na samą górę wariatora. Brakuje jakieś 6mm.

-- 20 sie 2014, 21:48 --

Rolki zmienione na 7g i vmax w ogóle nie wzrósł :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Niski Vmax
Post: 20 sie 2014, 20:57 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ile pozostało okładzin na sprzęgle?

-- 20 sie 2014, o 20:57 --

Ile pozostało okładzin na sprzęgle?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Niski Vmax
Post: 20 sie 2014, 21:14 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Ok 2/3 mm już tylko bo sprzęgło niestety jest jeszcze seryjne :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Niski Vmax
Post: 20 sie 2014, 22:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Czyli 50-60℅ okładzin sprzęgła już poszło pa pa,
Bez zmiany sprzęgła już nic więcej z niego nie wyciśniesz,
Sprzęgło nowe ma 5-6mm grubości na okładzinach,poniżej 4mm już zaczyna puszczać bez względu jakiebyś nie zastosował sprężynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2014, 12:02 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Czyli myślicie że wymiana sprzęgła powinna załatwić sprawę? Bo mam okazję kupić tanio prawie nowe sprzęgło.
Czekam jeszcze na wypowiedzi innych :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2014, 12:17 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Przy modyfikowanym silniku DOBRE sprzęgło to podstawa dalszych działań.
Dużo większe obroty i moc przenoszona przez sprzęgło wymusza zastosowanie wysokiej jakości okładzin, a to oznacza że musisz kupić jakieś sprawdzone firmowe sprzęgło.
Oczywiście nie oznacza to, że zaraz ci się jakieś parametry poprawią i v-max wzrośnie o 10km/h, ale musisz mieć pewność, że na sprzęgle nie masz żadnych strat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2014, 19:22 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Zmieniłem sprzęgło na Tec Evo Racing. I vmax wzrósł do 88km/h wg GPS.
Aktualna regulacja:
Centralka Malossi Żółta,
Rolki 6g,
Sprężynki jakieś średnie,
Dysza 82, iglica na środku.
Przyśpiesza na takich sobie średnich obrotach. Dam radę coś jeszcze z tego wycisnąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 15:16 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Musi się coś dać...chyba że przy przyspieszaniu prawie na koło podnosi. Jak jedziesz np. 50 i puszczasz na sekundę gaz, potem full to błyskawicznie wchodzi czy z trudem/mułem? Sprawdź też jakie sprężynki bo to ważne do przyspieszenia, film też możesz zrobić to sporo pomoże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 15:48 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Co do wbijania na koło przy starcie to kiepsko nawet jak pociągnę za kierownicę nie bardzo chce iść. Przy 50 jak puszczę gaz i dam na full to się wkręci. Ogólnie to jedzie na takich średnich obrotach, tak jak na na seryjnym cylku. Nie wiem czy tak powinno być czy może powinien iść na większych obrotach?
Sprężynki są jakieś chińskie ale takie dostałem ze sprzęgłem. Niby są średnie +1500obr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2014, 19:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
jakie rpm masz na myśli mówiąc średnie? 8k? Bym wypróbował 5,5g role




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2014, 22:40 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Ok wstawiłem rolki 5.5g obroty odrobinę wzrosły i w sumie na razie nie jest źle. Teraz pasowało by zająć się gaźnikiem. Przy ~75km/h jak jadę na 3/4manetki i dam pełny gaz to nie zbyt chce przyśpieszać, nie wkręca się na wyższe obroty. Tak jakby go trochę przymulało. Ma odrobinę wyższe obroty niż gdy dam pełny gaz. Czego to może być wina?
Dysza 82,
Iglica na środku,
Filtr seria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 15:59 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
jaki kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 20:42 
*

Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:36
Posty: 52
Pojazd:
Brązowy, lekko rudawy.
Zmieniłem dyszę na 90 ale nic nie pomogło a nawet pogorszyło. Przerywa na starcie i nie chce zbytnio wkręcać się na wysokie obroty w czasie jazdy. Przy 75/80 dalej lepiej idzie na 3/4 manetki niż na maxa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2014, 20:50 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
jeszcze jakbyś sprawdził na 75-77 dyszy to by było wiadome czy gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy