Dzisiaj jest 15 lis 2024, 5:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2014, 16:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Witam. Mój Neos 2T ma problemy z zapalaniem po dłuższym postoju. Wyczyściłem mu gaźnik. Zauważyłem że jak uruchomię ręcznie kranik i podam mu paliwo to odpala i potem wszystko jest OK. A nie chcę codziennie ssać rurki od podciśnienia, co z tym zrobić?




_________________

Forum Volvo V40 S40


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 wrz 2014, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2013, 19:30
Posty: 786
Lokalizacja: Sokołów Młp/Rzeszów
Pojazd: Aprilia Sr Ditech SWAP MINA
kup nowy kranik.




_________________

Obrazek GG-47379117
Aprilia Sr Black&White! :D ! fb-https://www.facebook.com/ploszaj3k
aprilia-sr-by-corrado-t376769.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Kranik jest sprawny, paliwo leci jak jest podciśnienie.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 19:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Posprawdzaj wszystkie połączenia od skrzyni korbowej do gaźnika bo gdzieś gubi to podciśnienie.
Szczelność karterów,uszczelniacze na wale,prześwit na płytkach zaworu membranowego,szczelność połączenia króćca ssącego z zaworem i karterami[uszczelki], guma króćca ssącego czy nie sparciała lub popękana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Skuter normalnie jeździ. Po 2-3 godzinach pali od strzała. Problem jest po nocy i wtedy muszę mu dmuchnąć w kranik i odpali.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 20:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Rób jak uważasz ,ja ci tylko wypisałem co odpowiada za podciśnienie i którędy może uciekać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
n0ooRt pisze:
Rób jak uważasz ,ja ci tylko wypisałem co odpowiada za podciśnienie i którędy może uciekać.


To prędzej obstawiłbym cylinder, tłok i pierścionki. Bo jeżeli moto normalnie jeździ i pali do kilku godzin i nie pluje paliwem do filtra (membrana) to więc raczej dyskwalifikuje w/w przyczyny. Dobra wymienię tłok i cylinder.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 20:43 
*

Rejestracja: 21 sie 2014, 13:23
Posty: 37
Pojazd: Malaguti f12 phantom lc
Mam to samo i nie wiem o co kaman




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Jeżeli podaje mu paliwo do gaźnika i odpala tzn że z rana tam nie ma tego paliwa, tak to rozumuje. Ale gaźnik rozbierałem i jest sprawny. Mam MZ ETZ 251 która stoi nie odpalana cały rok i wiem że odpali mi od strzała a tutaj w Neosie jak w Komarku :/




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 20:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zmierz kompresje na ciepłym i zimnym silniku jak się już tak upierasz.
Podciśnienie w skrzyni korbowej nie ma nic wspólnego z kompresją nad tłokiem.
powstaje w wyniku ruchu tłoka w kierunku skrzyni korbowej i tyle.
Sprawdziłbym jeszcze wężyk z podciśnienia [pęknięcia ,sparciały,]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2014, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Jak ssałem przewód podciśnienia to raczej wyczułbym nieszczelność wężyka, więc odpada :/




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 18:13 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
ja obstawiałbym bardziej nieszczelny gaźnik że ucieka paliwo i później musisz trochę pokopać zanim zassie nowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 18:42 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
A po nocy jak przyjdziesz to nie ma żadnej plamy pod skuterem?
Mi poszła raz uszczelka komory pływakowej i po nocy a nawet po 2h paliwa w gaźniku nie było i musiałem z 20 razy kopać i dopiero odpalał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2014, 7:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2012, 9:36
Posty: 122
Pojazd: Neos
Nie ma żadnej plamy. Problem rozwiązany bo wymieniłem już cylinder na Power Force 70cm, założyłem sprawną nowa świecę bo to głównie ona była przyczyną problemu i co najważniejsze zamówiłem gaźnik DELLOERTO 17,5 bo stary gaźnik nie nadaje się chyba do tego zestawu i nawet na starym cylindrze nie dał się wyregulować.

Temat do zamknięcia.




_________________

Forum Volvo V40 S40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy