Dzisiaj jest 23 lut 2025, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2014, 17:16 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Witam. Posiadam cylinder po szlifie ok 300km temu. Do pewnego czasu chodził genialnie. Z dnia na dzień. Zaczął strasznie ciężko palić. Zdemontowałem cylinder i pod palcem wyczułem 4 rysy za oknem wydechowym , nie jakieś głębokie dosłownie lekko wyczuwalne. Myślę no to pięknie , założyłem 50cc i problem był ten sam ze nie chciał palić, okazało sie ze przyczyną była nie szczelna uszczelka za cylindrem. Podejrzewam że przyczyną ciężkiego odpalania na poprzednim cylindrze było właśnie to bo objawy te same, teraz mam do was pytanie w jakiej kondycji jest ten cylinder.

4 rysy lekko wyczuwalne pod palcem ale jednak są, tłok meteor stan bdb, dość duży luz na pierścieniu ale przedmuchy są delikatne, kompresja na kopce była dobra, kolega na dużo mniejszej nie ma żadnych problemów z odpalaniem. Stan gładzi oceniam na dobry, moc była bardzo w porządku . teraz wy mówcie co sądzicie.
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 wrz 2014, 17:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli uważasz że po 300km go już dotarłeś i dajesz mu w palnik ,to się nie dziw że cylek zaczyna się już przycierać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2014, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
ja miałem załozony cylek który koles zle zamontował tzn odwrotnie tłok zamontował i miałem rysy dosyc głebokie ale po załozeniu noweggo tłoka bo stary tylko do wywalenia i skuter jezdził palił
i co sie zdziwiłem zdemontowałem cylek po 1000km zeby zmienic na wiekszy to po rysach ani sladu magia
jak dlamnie zakładaj bd smigał




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 8:19 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Jest więcej fotek. Składać to czy sobie odpuścić zależy mi tylko na tym żeby bezproblemowo odpalał i jeździł a moc no cóż będzie jaka będzie. To jak???
Obrazek


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 10:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Wygląda ok.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 17:42 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Strasznie niepokojące są te rysy gdy spojrze od boku to wgłębień nie widać a pod palcem je czuć. Wcześniej miałem chine 70cc tłok spuchł może z 6 razy i po ostatnim 7 spuchnieńciu stracił kompresję a tak to dzielnie jeździł palił od kopa itd.

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy