Dzisiaj jest 27 lis 2024, 10:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2014, 21:17 
*

Rejestracja: 16 lut 2014, 9:32
Posty: 125
Pojazd: Magnus Capro swap P/G
siemka no wkurza mnie ta wyjąca przekładnia i mam pytanie xD czy trociny by coś dały? wiem że to jest głupie załatwienie problemu ale wiem że ludzie tak robią w skrzyniach samochodowych , da rade coś takiego?;d


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 wrz 2014, 21:32 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie można. Zakłócisz działanie pracy całego napędu w tym wariatora i korektora momentu obrotowego. Dodatkowo zwiększy się siła tarcia tym samym temperatura pracy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 22:12 
*

Rejestracja: 16 lut 2014, 9:32
Posty: 125
Pojazd: Magnus Capro swap P/G
ale mi chodzi o przełożenia a nie wariator i sprzeglo xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 22:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Oglądałem film z tym wyciem, na wolnych też jest? czy tylko jak rpm dostaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 22:20 
*

Rejestracja: 16 lut 2014, 9:32
Posty: 125
Pojazd: Magnus Capro swap P/G
jak rpm dostaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 22:23 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
to lipa, trza wymienić zębatki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 22:40 
*

Rejestracja: 16 lut 2014, 9:32
Posty: 125
Pojazd: Magnus Capro swap P/G
no kurde pierwotne są nowe malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 22:55 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
a wtórne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 23:09 
*

Rejestracja: 16 lut 2014, 9:32
Posty: 125
Pojazd: Magnus Capro swap P/G
no oryginały , no ale kurde nie wyglądają one źle . nie wiem może olej nie taki , tata mi tam jakiś dał . moze sprobuje dac tam trocin troszke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 23:12 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
NIe dawaj żadnych trocin, tylko olej 90w80 czy jakiś taki do skrzyni, było oba wymienić za pierwszym...zamawiaj jakiąś uzywke z niskim przebiegiem, po kilkadziesiąt pln kupisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2014, 23:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Gorszych idiotycznych pytań nie da rady? te opowieści o trocinach do skrzyni to bajki, które można włożyć między książki... nikt nie jest takim idiotą aby tak zrobic, sa na to inne specyfiki ale trocina?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2014, 9:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To że przekładnia wyje mimo że zębatki przełożeń są nowe wskazuje na zużyte i wyrobione gniazda pod łożyska w karterach przekładni.
Łożyska w tych gniazdach zamiast siedzieć ciasno ,obracają się razem z zębatkami powodując wycie,
Do tego można dodać szybko padające łożyska które w wyniku takiego obracania się ,grzeją się i dostają po d,,,,e,potęgując efekt wycia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2014, 13:11 
*

Rejestracja: 16 lut 2014, 9:32
Posty: 125
Pojazd: Magnus Capro swap P/G
No wlaśnie tak jest z gniazem gdzie wchodzi tryb ten średni że totalnie tam wyrobione jest i miało luz ale jest tam chyba dorobiona tulejka i jest niby okej ale ostatnio sciaglem tryby to tą tulejke totalnie spiłowało :o i teraz tata coś tam wlożył ale to wtedy wibracje byly podlogi i wgl a teraz nie ma , ale to wycie mnie irytuje ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2014, 13:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Długo na tym nie pojeździsz , albo ci ktoś kumaty to ogarnie, albo kup używane kartery z dobrymi gniazdami pod łożyska i zrób przekładkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 12:40 
*

Rejestracja: 16 lut 2014, 9:32
Posty: 125
Pojazd: Magnus Capro swap P/G
kurde znowu coś kupować dopiero co nowe łożyska na wał kupiłem . A jak to mozna ogarnąć ? http://zapodaj.net/c072b06f7f218.jpg.html to gniazdo jest wyrobione i wałek ma w nim luz , po dotoczeniu tulejki ją wypiłowało :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 13:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Można jeszcze raz spróbować dotoczyć taką tulejkę,osadzić ją na ciasno,
Możliwe że nie miałeś w tej tulejce takich wywierconych kanałów chłodząco-smarujących tak jak w karterach te rowki wkoło tego gniazda.
Te. Otwory w dorobionej tulejce muszą się pokrywać z tymi rowkami w karterach aby mógł tam dotrzeć olej inaczej sytuacja z wyrobioną tulejką się powtórzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy