Dzisiaj jest 10 sie 2025, 8:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2014, 21:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Witam.
Mam takie pytanie czy do cylindra 70cc ( PINASCO made in Italy) mozna dac orginalna uszczelke pod glowice? Czy tlok nie bedzie uderzal o glowice?Co sie stanie, jak uszczelka okaze sie troche za waska, tlok nie bedzie uderzal itd to tylko zwiekszy kompresje? W zestawie od kolegi dostalem przepalony tlok, pisze na nim rozmiar 47.4, czy napewno to jest jego szczerokosc? Bo na suwmiarce wychodzilo mi 47.5 i czy nadaje sie on do dalszego uzytku, czy lepiej zainwestowac w nowy Meteor vs Vertex? Wiem, ze Vertexa sa bdb, ale chcialbym cos uslyszec o Meteorze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 wrz 2014, 8:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Uszczelki za każdym rozbieraniem powinno się dawać nowe. Ponieważ w np. Piaggio jest metalowa i za każdym razem się wygniata , jeśli założysz dwa razy tą samą to może spierdzielać kompresja. Z resztą pod głowicę w każdym skucie jest metalowa więc tym bardziej.Jeśli to AC , ale w LC też nie daje się używanych uszczelek. Moim zdaniem warto zakupić nowe. Tłok jeśli jest w dobrej kondycji to w teorii powinien jeszcze polatać. Ale jeśli kupujesz dobry cylinder 70 to myślę że wsadzanie do tego używanego tłoka nie ma najmniejszego sensu. Pokusił bym się chociaż o tego Meteora. Kiedyś krążyły już o nim opinie że pękają w pół itd. itd. Ale teraz kilka osób właśnie z tego forum wsadzało Meteora do cylindra po szlifie czy na tuleji i wszystko gra aż miło. Moje zdanie jest takie , wsadzaj nowe uszczelki oraz nowy tłok , to czy wsadzisz Meteora czy Vertexa wybór należy do Ciebie :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Co do uszczelki mi chodzi o to ze sa rozne grubosci i czy jak wloze nowa zamiennik orginalu tylk oze do 50cc to bedzie wszystko ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 17:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Uszczelki między 70 a 50 różnią się :) Najlepiej jakbyś kupił nawet i zamiennik ale do 70 :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 18:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Tylko jest taka sprawa, ze ten cylek to jest taki egzotyk w polsce. Wypowie sie ktos jeszcze o tej uszczelce?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 18:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Możesz wziąć od innej 70 , ważne aby było do tego silnika :)

W 50 jest mniejszy otwór na tłok w uszczelce :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Dokładnie jak wyżej, nie polecam składać na używanych już uszczelkach, bo potem są problemy z uciekającą kompresją i lewym powietrzem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 20:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ja kupilem nowy zestaw uszczelek WM MOTOR, chinskie ale sadze ze nie ma roznicy miedzy firmowymi. Jak patrzylem jest okej, tlok przechodzi przez uszczelke, tylko teraz jak z gruboscia? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2014, 20:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
A to są jakoś znacznie grubsze czy coś ?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 15:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Dobra, dowiedzialem sie, uszczelka miedzy 70cc a 50cc sie ne rozni, mozna zakladac, bo i tak tlok nie przechodzi przez ta uszczelke :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 21:07 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
ja mam lc i latam na czarnym lub czerwonym silikonie , teraz kupiłem tani to po 1km przepuszczała wode, moja głupota w tamtym sezonie miałem czarny sylikon w tubce (lepszy jakiś) to przelatałem sezon i cyl do żyda poszedł. A co do grubości i tak one się ściskają dystans daję ta tylko karter-cylek :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy