Dzisiaj jest 12 lut 2025, 4:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2014, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2013, 20:04
Posty: 107
Pojazd: Zipp Basic
Siema zastanawiam się czy moje spalanie jest w miare dobre i mam do was pytanie ile wam palą skutery ? I jaki macie cylinder .
Moj 72ccm pali ok 2,5 w trasie do 4 na mieście . dobre spalanie ? Na stożku V-max 85km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sie 2014, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:32
Posty: 33
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Bassa
Moja Baśka do tej pory 50cc, bez większych zmian poza przeciętym różowym kabelkiem i brakiem śrubki w gaźniku V-max 60 (strasznie wysokie obroty przy tej prędkości) trasa mieszana paliła 3 l / 100 km

Dziś kończę zmianę cylka i głowicy 50mm czyli chyba 82cc i zobaczymy co z tego wyjdzie




_________________

Audi S4 2,2Turbo MTM303 rocznik 1993
Warszawa 223 rocznik 1969
https://www.facebook.com/autaslubne.warszawa223




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2014, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
ja jak miałem zipa basica to zrobiłem ponad 180km na 2,5 litra z tego ze jezdziłem 40 50 scigałem sie z autem z 10 km hehe wtedy to sie zdziwiłem wlałem 2,5 przejechałem chyba wtedy było równe 183km i zajechałem na stacje to jeszcze troche było
a teraz mam yamahe cyl 70 i pali mi puł baku na 30km a bak 4,5 l czyli 4t sa dobre chociaz w jednym




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html


Ostatnio zmieniony 30 sie 2014, 20:52 przez pele20101, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2014, 19:42 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Spalanie w normie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2014, 11:49 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Ja mam cyl naraku 72ccm i jeżdżąc 60 km spalił niecałe 2.5l :) a przy jeździe 85-90km ok 3.5l a przy zabawie w stunt to 4l




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2014, 15:59 
*

Rejestracja: 25 sie 2014, 18:19
Posty: 10
Pojazd: Speedfight 2 AC 2004r
ja ze swoim rometem 737 (cyl 72cc, glowica z dużymi zaworami, dysza 85,stożek,i sprezynki sprzegła + 40%) pali mi 4,5litra na jakieś 130-150km.. Nie wiem czy nie za dużo ale v-max kręci sie w okolicach 75-80 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:32
Posty: 33
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Bassa
Teraz na cylindrze i tłoku 50mm (82ccm) głowicy od 47mm czyli z zaworami 19,22 , gaźnik 16mm dysza 79 albo 81 już nie pamiętam na której w końcu stanęło:

spalanie w mieście 3,9~4 l/100 km tyle że ważę 100 kg :)




_________________

Audi S4 2,2Turbo MTM303 rocznik 1993
Warszawa 223 rocznik 1969
https://www.facebook.com/autaslubne.warszawa223




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
Moje 125 na gaźniku 27mm przy katowaniu bierze 3.3l natomiast w trasie ok 2.1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 19:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
duzo wam coś palą te skuterki

airsal 50mm + głowica 39mm + gaźnik od 125cc 24mm z dyszą 100, iglica środek + stożek Polini airbox = 3,1-3,2L/100km




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2014, 13:45
Posty: 57
Pojazd:
Ale napisz przy jakiej jeździe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
mieszana, miasto + trasa mniej więcej 50/50, czasami we 2 osoby
ale manetaka nie zawsze do końca, bo nie ma takiej potrzeby

skut więcej palił na cylku ori 47mm + głowica 47mm i gaźniku 18 niż teraz

aha i jeszcze mam do tego ostry wałek.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2014, 20:38 przez HiT92, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 20:36 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
nimnul pisze:
Teraz na cylindrze i tłoku 50mm (82ccm) głowicy od 47mm czyli z zaworami 19,22 , gaźnik 16mm dysza 79 albo 81 już nie pamiętam na której w końcu stanęło:

spalanie w mieście 3,9~4 l/100 km tyle że ważę 100 kg :)



Ja mam u siebie jeszcze ostry wałek i dyszę 92.
Docieram jeszcze.
Przy prędkości 65-70 spalanie 3l. (miasto)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 20:40 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
mi 4t 50cc za dawnych czasów przy ciągle na full gazie do 2,8-3/100 paliło...na full to 55km/h czasami 60 było. (gps-owe )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 20:44 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
HiT92 pisze:
duzo wam coś palą te skuterki

airsal 50mm + głowica 39mm + gaźnik od 125cc 24mm z dyszą 100, iglica środek + stożek Polini airbox = 3,1-3,2L/100km


czy gaźnik od 125 daję coś ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
napewno poprawia elastyczność, ogólnie jakoś lepiej się jeździ, u mnie 1/4 manetki to jak 1/2 na gaźniku 18mm z tego co pamiętam.
jak będzie mi sie nudziło w weekend to założe 18 i napisze, bo od roku mam gaźnik 24mm i średnio pamiętam jak to było na 18 ;p ale ogólnie 24mm 1/2 manetki = +60km/h




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 10:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:32
Posty: 33
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Bassa
OK przekonaliście mnie do zmiany gaźnika :) Jakiego szukać czy może mi ktoś rzucić jakimś linkiem żebym nie kupił złego ?

Taki będzie dobry ? http://allegro.pl/4t-jap-gaznik-japan-quad-125-150-vertex-gepard-4t-i4539538337.html

lub ten

http://allegro.pl/gaznik-skuter-quad-atv-4t-125-200-yamaha-majesty-i4588627753.html

Czy standardowy kolektor (króciec ssący) będzie do niego pasował ? Czy jakies inne niespodzianki mnie czekają przy takiej zmianie ?




_________________

Audi S4 2,2Turbo MTM303 rocznik 1993
Warszawa 223 rocznik 1969
https://www.facebook.com/autaslubne.warszawa223




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
nimnul pisze:
Czy standardowy kolektor (króciec ssący) będzie do niego pasował ? Czy jakies inne niespodzianki mnie czekają przy takiej zmianie ?


Dołączam się do pytania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2014, 22:32
Posty: 33
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Bassa
Jak trzeba konkretnych informacji to ciężko o experta :/

Kupiłem gaźnik Keihin PD24J na pweno potrzebne są do zmiany :

- kolanko - króciec ssący fi 22m
- nowa podstawka króćca z otworem fi 22mm ( nie znalazłem takiej max 20,6 mm ) swoją drogą nie wiem po co skoro z tego co pamiętam to kolektor ssący cylindra ma 20 mm
- Linka gazu - nie mam pojęcia jaka jest potrzebna wiem że moja z Bassy jest za krótka przepustnica byłaby cały czas otwarta na maxa
- nowe dysze na gwint M5 - fabrycznie w moim gaźniku dostałem 102 po odpaleniu zaczął parskać a obroty biegu jałowego falowały :/ wk.... wiedząc że i tak nei mam linki gazu i wróciłem z powrotem do zwykłego gaźnika może w weekend bede się próbował bawić.




_________________

Audi S4 2,2Turbo MTM303 rocznik 1993
Warszawa 223 rocznik 1969
https://www.facebook.com/autaslubne.warszawa223




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 16:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
- A czy jest sens montowania tego gaźnika jeśli posiadam cylinder 82cc + seryjna glowica ?

-Trzeba wymienić króciec na ten od 125/150cc, czy rozstaw szpilek z naszych głowic pasuje pod otwory w takim króćcu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
ehh ten brak czasu

no więc tak:

-filtr powietrza na wejście 42mm
-króciec i podkładka od 125cc, mają z tego co pamiętam przelot 22/23mm czyli taki jak głowica z większymi zaworami pod tłok 51mm (rozstaw otworów pasuje do głowicy)
-dysze wchodza M5
-oryginalną linke trzeba przerobić - zdjąć troche pancerza, tak żeby nie była za krótka ani za luźna

mam gaźnik 24mm + airsal + głowica 39mm czyli standard i śmiga, mimo że kanał w głowicy ma mniejszą średnice niż króciec, nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków takiego połączenia

dodam jeszcze, że źle się reguluje śrubką mieszanke bo jest zasłonieta przez napinacz łańcuszka rozrządu i trzeba gasić skuter i luzować gaźnik aby zmienić skład, do tego trzeba tą srubke wykręcić sporo obrotów, żeby płynnie wchodził na obroty, bo dysza wolnych obrotów jest troche duża jak na nasze skuterki ;)

podłączenie gaźnika tak jak ori gaźnik 18mm oprócz tego, że pod trójnik który jest na jednym z wężyków podpinamy z jednej strony podciśnienie od strony baku, a z drugiej od króćca, różnica jest także w "spuście" benzyny z komory pływakowej, jest tam śrubka która zamyka wypływ benzyny, więc nie trzeba stosować wężyka ze śrubką takiego jak w ori gaźniku




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy