Dzisiaj jest 15 lis 2024, 2:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2014, 17:45 
**

Rejestracja: 30 mar 2013, 9:43
Posty: 225
Pojazd: Aprilia SR 70 SPORT
Siema.Tak jak w temacie mam apke na takim setupie:cylinder malossi sport 70,wariator polini super speed,wydech stage6 pro replica,gaznik dellorto 17,5 dysza 75 i bardzo mocno dymi co to może być???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 wrz 2014, 18:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Pierścienie




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 18:38 
**

Rejestracja: 30 mar 2013, 9:43
Posty: 225
Pojazd: Aprilia SR 70 SPORT
Czy napewno pierścienie? Może coś innego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 18:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Sprawdź najpierw komprechę i będziesz wiedział czego możesz się spodziewać. I nawet możesz mieć kompresję dobrą a coś nie tak z cylkiem. Np. u mnie miałem 12 bar ale cylek cały do wymiany. Więc paczaj co z cylem.
A kopci Ci cały czas czy tylko na zimnym/ ciepłym?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 19:16 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Gdy miał cylek 12b. A ty wymieniłes to szczyt głupoty. Stan cylindra tak właściwie werifikuje sie po kompresji( to ona jest najważniejsza) . dymienie to ani wina pierścieni ani kompresji bo to jest do ch*ja pana 2t wiec musi kopcic a ilość "dymu" zależy od ilości oleju w paliwie oraz rozmiarze #dyszy głównej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 20:02 
**

Rejestracja: 30 mar 2013, 9:43
Posty: 225
Pojazd: Aprilia SR 70 SPORT
To ile mam lać oleju na 5 litrów benzyny,ja leje 100ml na 5 litrów dobrze? Czy lać np.90ml?dymi ciągle na ciepłym i zimnym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Na poczatku sprawdzilbym kompresje, moze byc mala poprzez puszczajace juz pierscienie. Jest tez druga mozliwa opcja, ze zawor membranowy ma przeswity warto sprawdzic.Mieszanke rob nastepujaca na 5litrow benzyny lej 110ml oleju :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 8:23 
**

Rejestracja: 30 mar 2013, 9:43
Posty: 225
Pojazd: Aprilia SR 70 SPORT
Dzisiaj rozbieralem membrane i prześwitów nie było

-- 23 wrz 2014, o 08:23 --

Może dostaje się płyn chłodniczy do komory spalania,czy regulacja gaźnika???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy