Dzisiaj jest 10 sie 2025, 16:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 wrz 2014, 18:21 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
gaznik 17,5 dysza 85 stożek wydech tecnigas next r cylek dr evo wał motoforce racing https://www.youtube.com/watch?v=r2DamvDfMmw




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 wrz 2014, 18:47 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Ustawiles film na prywatny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2014, 18:49 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nie wszytko jest ok. ale jak nei możesz wejsc to sprawa wyglada tak. po prostu przyspeiszam stzrela dam gaz do konca robi buu i gasnie




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 10:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zalewasz go paliwem (regulacja gaźnika), albo zawór membranowy ma prześwity.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 20:13 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
zawor jest nowy i nei ma prześwitu. regulacja nic nie jade zawsze to samo




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 21:21 
**

Rejestracja: 29 kwie 2013, 12:58
Posty: 354
Lokalizacja: Lodzkie
Pojazd:
gaźnik do wyebania w takim bądź razie, tak samo mialem z dellorciakiem. Na regulację nie reagował w ogóle.




_________________

I love two strokes
"They made a horrible ring-ding noise..." -Graham Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2014, 22:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Za dużo paliwa dostaje, albo coś nie tak z kablami. Zresztą ten gaźnik jest za mały pod taki cylek, daj tu 19/21mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 12:12 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tylko on na normalnym filtrze chodzil normalnie a na stozku tak jest mi sie wydaje ze ma.wlasnie za MALA dysze




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 12:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Spróbuj mu dać dyszę 90-95 , a poza tym tak jak wyżej trochę przymały ten gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 17:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
BadMan,
Co Ty czlowieku pierdzielisz za glupoty?
Co do tematu, proponowalbym kupic zestaw dysz do regulacji i od tego zaczac regulacje gaznika, bo moze dysza moze byc za duza lub za mala, mozesz sprawdzic to wykrecajac swiece i sprawdzic jej kolor, powinnien byc kawa z mlekiem, jak jest ciemna -za duza dysza, jak ruda, jasna- za mala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 20:10 
**

Rejestracja: 30 mar 2013, 9:43
Posty: 225
Pojazd: Aprilia SR 70 SPORT
Moim zdaniem dostaje za mało powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 20:48 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
na stożku? buniek tak zrobie wielkei dzieki




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 19:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Strzelanie z tłumika to nic innego jak nie przepalone paliwo w tłumiku. Skoro masz stożek i nowy zawór membranowy to sprawdź układ zapłonowy, może w suwie sprężanie-praca co jakiś czas nie ma iskry i przy suwie wydech-ssanie mieszanka trafia do rozgrzanego kolanka tłumika i tam detonuje? Zacznij od świecy zapłonowej.
Ostatecznie pierścienie przepuszczają, więcej możliwości nie doświadczyłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 20:09 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nie to jzu sprawdzone ejst załozyłem orginalny filtr ibyło ok znow załozyłem stozek i to samo za duzo powietrza dam wieksza dysze i powinno byc ok :)




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 20:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Panie, przy seryjnym filtrze nie strzela z wydechu, a przy stożku strzela? Filtr powietrza nie daje więcej paliwa tylko więcej powietrza, więc masz nie wyregulowany gaźnik i tyle. U mnie na seryjnym gaźniku (16 i dysza 50) zawsze był kolor kawa z mlekiem na elektrodach świecy zapłonowej, mimo różnych ustawień, więc to nie jest do końca wymierny test na regulację gaziora. Osobiście kieruję się zachowaniem "komarka" przy różnych temperaturach powietrza i silnika, po krótkich i długich dystansach przebiegu, itp. Na koniec sprawdzam kolor świecy, jak już jeździ dobrze. Wiem, że to pochłania mnóstwo czasu ale po całym zabiegu jest optymalny przepał paliwa i osiągi, które oczekujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 20:57 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
no tak jesli ma za duzo paliwa na dyszy 85 i stozku w takim razie wsadze do sporta 70cc i gazniku dysze 75 taka jaka miałem seryjnie...

-- 24 wrz 2014, 21:57 --

nawet dopiero jak byłem w garazu przytłumiłem troche stozek i jzu było wszystko ok...




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
daj wiekszą dysze a jak to nie pomoże to masę od akumulatora do silnika oddzielną przeciągnij




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy