Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2014, 6:39 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Siemanko właśnie dolonczylem do grupy.
Jestem szczęśliwym posiadaczem od 2tygodni DNA50.
Mam mały problem wczoraj miałem pierwszy wyjazd motorkiem i jest źle. Na stopkach skuter szaleje dochodzi do 12tysięcy obrotów a jak wsiade to dochodzi do 6tysięcy nie więcej czasami mniej. Wczoraj ściągnąłem pokrywę i mam luźny i zaczadzone całe miejsce paska napędowego i pasek jest bardzo luźny. Jak wsiadłem na skuter i próbowałem go trzymać nogami i dawać mu pełen gaz skuter nie rusza tak jak by właśnie się slizgal pasek. Na stopkach wariat na ziemi mół jak nie wiem co. Moje pytanie jest takie czy to wina luznego paska ? Czy to może wina źle wyregulowanego gaznika ? Skuter ładnie chodzi na swoich obrotach i wszystko ładnie pięknie. Dzięki za odpowiedź.

-- 24 wrz 2014, 7:39 --

Pomoże ktoś ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2014, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Jaki setup ? Wyczyść wszystko dokładnie z kawałków gumek.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 20:44 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Wszystko na standardzie tylko wydech jest sportowy . A i wyczyscilem całą komorę i nic nawet inny pasek założyłem i nic to nie dało czyli pasek jest dobry . Wydaje mi się że muszę coś z gaznikiem pokombinować bp to chyba jego winna . Dojrzałem się jeszcze ze mam luźne bardzo pierścienie na tłoku może to być przyczyną ze skuter bez obciążenia wchodzi na takie wysokie obroty a jak się nim jeździe to tylko do 6tysięcy dochodzi i nie więcej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
ja bym stawiał problem w tym wydechu tzn w regulacji napedu skuter niema siły nabrac obrotów przy której dostaje moc do jazdy napęd dobrze przeczysc umyj ładnie jak nie pomoze to regulacja napędu
i gaznika




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2014, 23:27 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Tzn co bym musiał nabyć do ustawienia napędu jakie części by mi były najważniejsze żeby przynajmniej zobaczyć różnicę czy to przynajmniej to. ?

-- 27 wrz 2014, 0:27 --

Pomoże ktoś czy tylko na darmo tu pisze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2014, 23:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
tak pomoże jak napiszesz jaki to wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2014, 7:58 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Stage6 Pro Replica

Kolor - chrome carbon end CAN.

Te Can to nawet nie wiem co to jest ha. Nazwa ze strony sprzedawcy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2014, 19:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
skoro 6k kręci to sporo lżejsze rolki załaduj..na początek 2g lżejsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2014, 21:46 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Tak myślisz ? Dzisiaj otworzyłem filtr powietrza wyjelem z niego gombke i obroty dochodziły do 7tysięcy ale tylko czasem. Od 5 do 7 tysięcy mmiał bardzo fajne przyspieszenie ale mijał 7tysięcy i zaraz się dlawil i spadał do 5 , filtr miałem otwarty wył jak pokrecony na próbę chciałem zobaczyć. No i oczywiście musiałem ustawiać gaźnik ale to już nie problem. Myślałem że na storzku będzie lepiej ale ni gro ma nawet nie mogę gaznika ustawić. Mam też nowość z tylniego Koła jak się kręci na stołkach to słyszę tak jak by jakieś łożysko poszło , może to też być przyczyną spadku mocy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2014, 22:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Jaki masz gaznik ? Orientujesz się jaką masz regulację przekładni ?




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2014, 18:29 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Gaźnik mam ten ( http://www.pedparts.co.uk/product/661/1 ... force-phva )

A co do regulacji przekładni to nie mam pojęcia. To drugi mój skuter wpierw miałem i nadal mam Chińskie padło a ten kupiłem do naprawy za mniejsze pieniądze i sobie chcem go zrobić. Gaźnik jest nowy zapłon nowy wczoraj zmieniłem pierścienie na nowe tłok i cylek żadnych rys ni nic tylko pierścienie wydawały się luźne więc je wymieniłem. Powiem więcej skuter podobno stał dosyć długo w garażu i nie był jezdzony wcale. W marcu miał zrobiony ostatni przegląd i nic nie było zepsutego czy do naprawy.

-- 30 wrz 2014, 10:07 --

Zmieniłem o gram mniejsze rolki i o dwa gramy i nic jeszcze bardziej nie ma mocy. Myślę żeby spróbować cierzejsze rolki i wtedy zobaczyć bo jak narazie mam 6.2 jak się nie mylę albo 6.3 więc spróbuję w weekend. A jak nie pomoże to co mogę jeszcze zobaczyć ?

-- 30 wrz 2014, 10:08 --

Zmieniłem o gram mniejsze rolki i o dwa gramy i nic jeszcze bardziej nie ma mocy. Myślę żeby spróbować cierzejsze rolki i wtedy zobaczyć bo jak narazie mam 6.2 jak się nie mylę albo 6.3 więc spróbuję w weekend. A jak nie pomoże to co mogę jeszcze zobaczyć ?

-- 06 paź 2014, 19:29 --

Coś słabo mi pomagacie........ Znajdzie się ktoś co powie mi co jest nie tak ? Czy tylko na darmo tutaj piszę i tracę czas ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2014, 19:56 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
centralkę s6 medium i rolki 5-6g i musi jechać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2014, 21:48 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Powiedz mi jedno dałem do mechanika skuter bo już sam nie wiem co z nim zrobić i dzisiaj dostałem od niego taka wiadomość ( witam z tym motorkiem jest motyw taki ze prawdopodobnie byl zmieniany jeden karter bo rozkrecalem membrane to bardzo duzy prog na gardzieli jest i tez tlok jest troche nie pasowny nie schodzi sie na kanalach wydechowych jak i ssacych. Co o tym myślicie ?

-- 15 paź 2014, 22:48 --

Temat zamknięty dzięki za niewielkie podpowiedzi.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 7:27 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kartery nigdy idealnie do siebie nie pasują, zawsze jest minimalny próg. Co do problemu to nie oddawaj mechanikom bo oni się nie znają na 2T. Na Twoim miejscu jako ze masz Pro Replice czyli wydech który jest wysokoobrtowy to zaczął bym od zmiany rolek na 5g, docisku na medium S6 i sprężynki na sprzęgło twarde. To była by taka regulacja w sam raz pod ten wydech. Ogarnij jeszcze w jakim stanie masz napęd, czyli sprzęgło, dzwon, wario. I nie masz tam przypadkiem jeszcze blokad?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 13:10 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Spoko KOMOR jutro kupię wario te co pisałem w drugim poście kupię rolki i zobaczymy co z tego wyjdzie. A o jakich blokadachmówisz ? Na wario nie ma blokady a na sprzegle nie sądzę żeby tam była. Kojazysz mniej więcej gdzie znajdę jakieś inne blokady w tej gilerce z 2002 roku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 15:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Na króćcu możesz mieć, w filtrze powietrza zwężkę, w wydechu też może być zwężka na początku. Zobacz to wszystko i napisz co i jak.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 20:48 
*

Rejestracja: 21 wrz 2014, 8:41
Posty: 16
Pojazd: gilera dna 50
Nie mam żadnej z tych co napisałeś. Nie muszę nawet patrzeć akurat tych bo już je patrzyłem i już ich nie było jak kupiłem. Masz jeszcze jakieś blokady ? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 23:47 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Więcej nie ma. To teraz czekamy na zmianę części i na rezultaty, pisz co i jak w razie czego :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy