Dzisiaj jest 15 lis 2024, 2:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2014, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Kupiłem na mielochu przełożenia pierwotne do cpi/keeway, ale zębatka topa w którą się wbija tą mniejszą ma wewnętrzny otwór średnicy 17mm, a moja oryginalna ma 19mm, więc trzpień mniejszej zębatki nie wejdzie za chiny.
Tu na foto dokładnie ocb:
http://i564.photobucket.com/albums/ss89/seba84_2005/cpi.jpg
Topa ma 17mm, moja oryginalna 19mm.
Tak ma wyglądać po wbiciu mniejszej:
http://i564.photobucket.com/albums/ss89/seba84_2005/cpi2.jpg
Teraz pytanie: kupować wtórne, gdzie w komplecie jest mała zębatka z trzpieniem 17mm i duża nabijana na oś koła, czy oddać do tokarza zębatkę topa lub wałek żeby to dopasował?
Czy połączenie wtórne + pierwotne od topa nie odbije się zbyt bardzo na przyspieszaniu jak na mój set, może ktoś ma kompletne przełożenia topa i wyrazi swoją opinię?




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2014, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
zobacz co ci wyjdzie taniej jak masz hajs to kup drugie chociaz bd miał komplet




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
180zł wtóre i prawdopodobnie też będzie problem.... duża zębatka ma średnicę wewnętrzną 22mm, gdzie ory wałek ma z moich obliczeń (ciężko zmierzyć bez zdejmowania zębatki) średnicę 23mm. Robota u tokarza 30zł, bo już z nim gadałem.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
zrób jak uwazasz jak predkosc która pojazd wyciaga jest wystarczajaca to tokarz najlepsze rozwiazanie a jak ci brakuje predkosci to kupuj wtórne twój wybór




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2014, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Jednak kupiłem wtórne i juz są zamontowane w silniku. Z 13,5 obrotu dzwonu na jeden obrót koła zrobiło się 10 obrotów w komplecie pierwotne + wtórne. Jednak u tokarza okazało się, że metal jest zbyt twardy z którego wykonany jest tryb i cała operacja miała trwać 3 godziny, a u tokarza godzina pracy kosztuje 60zl, więc wiadomo co zrobiłem.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy