Dzisiaj jest 06 lut 2025, 7:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2014, 23:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2014, 15:42
Posty: 2
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TGB 303 RS
Witam :wink:

Jak w temacie TGB 303RS, 2005 rok , tłok cylek pierścienie świeżo po dotarciu.
Wał był wymieniany ok. 1700km temu (to było 4 lata wstecz, wtedy nie interesowałem się sqtami, pamiętam tyle, że mechanik mówił, że wsadzi wzmacniany wał, ale jaki to nwm.) , a TGB-k stał w garażu przez ponad rok, ale to pewnie jeden z tych:

- Motoforce Standard
- Tec STD HQ
- Top Racing STD

bo oni zamawiają części z Mielocha :mrgreen:

Chcę włożyć:

- Wydech_ LeoVince ZX / Stage6 Pro Replica
- Wariator_ Stage6 Sport Pro
- Gaźnik_ Dellorto 17,5
- Stożek_ Malossi E14, prosty
- Pasek_ Polini Speed (bo seria się wytarła)
- Sprężynki sprzęgła +20/30% (nie wiem jakie :roll: )
- Łożyska wału i uszczelniacze_ RMS Metal (ale to mi chyba nic nie da :mrgreen: )

Co o tym sądzicie lub co byście zmienili :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2014, 15:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Pod ten wariator, myślę że S6 Pro Replica, o wiele lepiej się zgra.
Sprężynki sprzęgła, rolki, docisk musisz pamiętać o regulacji.
Łożyska, nie wiem czy warto, jeśli masz seryjne NTN to nie ma sensu zmieniać, tak mi się wydaje poneiważ są one okej, no i zmiana ich, nie zmieni Ci vmaxa, ani nic. ;)


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2014, 18:12 przez MateuszFH, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2014, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2014, 15:42
Posty: 2
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TGB 303 RS
Ok, dzieki :) Do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 11:03 
*

Rejestracja: 20 lis 2013, 17:45
Posty: 176
Pojazd: Tgb 303rs Simson sr50
2

Ostrzeżenia: 2
Koleg nie ma sensu pchac kase w silnik moini ja tez tyle czesci co kupiłem do swojego tgb i praktycznie zaden efekt najlepiej zobic swap na minarelli bo z silnika morini za duzo nie wycisniesz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 11:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
david678 pisze:
Koleg nie ma sensu pchac kase w silnik moini ja tez tyle czesci co kupiłem do swojego tgb i praktycznie zaden efekt najlepiej zobic swap na minarelli bo z silnika morini za duzo nie wycisniesz :)

Jak nie umiesz regulować, to nie będzie efektów. :)
A po drugie, minarelli srelli, na sporcie TGB objedziesz sroxy jak z mydełkiem. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
MateuszFH pisze:
david678 pisze:
Koleg nie ma sensu pchac kase w silnik moini ja tez tyle czesci co kupiłem do swojego tgb i praktycznie zaden efekt najlepiej zobic swap na minarelli bo z silnika morini za duzo nie wycisniesz :)

Jak nie umiesz regulować, to nie będzie efektów. :)
A po drugie, minarelli srelli, na sporcie TGB objedziesz sroxy jak z mydełkiem. :)

x2

Sam mam TGB, a teraz piaggio nrg i uważam, że mogę się wypowiedzieć o jakości, a więc to jak Morini chodzi na sporcie i serii to żaden silnik nie ma szans :D
Na sporcie jak pojechałem na zlot to objeżdżałem w dragach każdego sroxa, czy to streetracy, czy malossi sport, czy sport pro :D




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 14:55 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
bo morini to coś złego? Robisz gaźnik wsadzasz jak ja malossi sporta (albo alu. airsal racing) do tego wydech przespawać lub od p/g i jest kosa :) zapierdala ładnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 15:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Po co przespawać? Przecież do TGB są wydechy :D

Łożysk nie zmieniaj, skoro wał był zmieniany to one pewnie też.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy