Dzisiaj jest 15 lis 2024, 5:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 paź 2014, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Witam.
Posiadam skuter CPI GTR. Jestem po wymianie cylindra na Malossi MHR 70ccm. Cylinder wstępnie dotarłem, bo moto stał i chodził, zużył prawie 2 baki paliwa. Teraz chcę wszystko ładnie zgrać i pojawił się problem. Skuter odpala na strzał (gaźnik 21mm, dysza ok. 100), dobrze wkręca się na obroty, ale gdy przytrzymam full odkręconą manetkę, to na obrotach, do których dochodzi ( 10 000 RPM) zaczyna przerywać, jakby "parskać w tłumik", nie chodzić równo. Mam wydech Tecnigas Next R. Według mnie, silnik powinien pokręcić o wiele wyżej i nie mieć takich objawów. Co by to mogło być?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 paź 2014, 10:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
A jak sytuacja z modułem ? Miałem to samo ale w chińskiej minarelce, wymieniłem moduł, zmniejszyłem przerwę na świecy i kręci ile fabryka dała :wink:




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
https://www.youtube.com/watch?v=HpIkOwREKio

Moduł mam fabryczny oraz "2t racing CDI" na obu modułach to samo.



--------------------------

Edit:

Już tak nie przerywa, przyczyną była za duża przerwa na świecy. Ale pozostał problem obrotów. Czy 10000 RPM to nie za mało jak na MHR?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 17:14 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Pobaw się w regulacje dopływu powietrza i wymiany dyszy na mniejsze i większe. Możliwe ze dostaje za mało powietrza lub tez za dużo, musisz to sprawdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
A czy może być tak, że to mój wydech jakby "blokuje" wejście na wyższe obroty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 13:41 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
sprawdź przerwę na świecy, powinna być 0,6mm-0,7mm jak na tej nie chodzi to prawdopodobnie masz coś z cewką/fajką/kablem WN, zmniejsz przerwę na 0,4 i powinno grać ew. wymień rzeczy które napisałem bądź pożycz od znajomego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy