Dzisiaj jest 10 sie 2025, 3:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 paź 2014, 16:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Mam polini zielone +35% po ok 500km i niby pasują do oryginalnych sprzęgieł co wg. mnie jest oszustwem gdyż do założeni ich trzeba klucza zaciskowego bo śrubokręt się łamie...wgl. masakra z zakładaniem. Na karteczce napisane że załacza oryg. sprzęgło w okolicach 5k rpm, mieloch i skz piszą że 6k..u mnie jest to 7,5-8k i żeby ruszyć jakoś w miarę trzeba dać full gaz bo na 3/4 muli lekko. Tylko ja tak mam czy polini se w uja leci? Wszyscy piszą że na koło itp że bdb ciągnie na serii a tu g..o prawda przez 100m w miarę ciągnie (ale więcej wyje) a dalej już lekko zamula na starcie tak czy siak. Sprzęgło ma bdb okładziny do tego na china czerwonych jest efekt 2 biegów. tzn. start z 5-5,5k przy 13km/h muł lekki. i dalej kop. Jakieś pomysły? czarne bym kupił ale jeśli są słabsze o 500rpm to lipa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 paź 2014, 16:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Osobiscie mam polini zielone i nie trzeba az takiego wysilku by je zalozyc, ja nie mialem zadnych problemow, skuter rusza z 1/4gazu, ale jak dajesz opor to wiadomo, ze jeszcze z wiekszych bedzie ruszac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2014, 17:37 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no daję opór bo na 1/2 to w miejscu kręci że cały sqt drga ^^ dobra załóżmy że do p/g się nie postarali :/ a do miny tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 12:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Wszystko zależy od regulacji. Sprężynki sprzęgła odpowiadają za to, przy jakiej prędkości obrotowej SPRZĘGŁA (nie silnika) jego szczęki zaczną się rozwierać. Dla przykładu:

-Załóżmy, że sprzęgło do rozwarcia szczęk przy zielonych sprężynkach potrzebuje 10 000 obrotów na minutę sprzęgła

- mając miękką sprężynę i ciężkie rolki, sprzęgło zacznie się rozwierać przy 4-5k rpm silnika, dzieje się tak dlatego, że wariator szybciej wyciąga pasek na najszybsze przełożenie - silnik ma niskie obroty jednak prędkość obrotowa koła jest wyższa. Sprzęgło szybciej łapie swoją prędkość obrotową. Czyli mówiąc wprost sprzęgło szybciej osiąga 10 000 obrotów na minutę.

- Gdy zmienimy sprężynę centralną na twardszą, a rolki na lżejsze, przez dłuższy czas będziemy mieli mocniejsze przełożenie. Stąd sprzęgło, będzie się rozwierało przy większych obrotach silnika. Jednak pomimo tego, że silnik przy ruszaniu będzie kręcił np. 12k rpm, szczęki nadal będą potrzebowały 10 000 obrotów sprzęgła na minutę by się rozewrzeć.

Mam nadzieję, że opisałem to zrozumiale.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 13:31 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no dzięki już rozumiem, pewnie napisali te 6000tysięcy dla seryjnego nrg z rolkami 8,4g, mimo wszystko zakładanie ich to męka oraz do wydechu niskoobrotowego się nie nadają a rolki mam dobrze dobrane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy