Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dysza
Post: 09 lis 2009, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Cześć mam takie pytanie otóż mam cylinder 80 ccm i wczoraj się dowiedziałem ze mam oryginalną dyszę w gaźniku. Czy może to jakoś zepsuć slinik ? ;p

i jaką najlepiej kupić dyszę ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 22:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
jeśli mieszanka będzie zbyt uboga to silnik będzie się przegrzewał, co jest oczywiście dla niego szkodliwe. nie potrafię ci powiedzieć jaką dokładnie powinieneś mieć dyszę. poza tym nie wiem jaki masz gaźnik. na jakims zagranicznym forum przeczytałem, że do cylindra 70 ccm i gaźnika phbg dellorto (19 lub 21mm, nie pamiętam juz niestety) temten user dał dyszę główną 98, a od wolnych obrotów to nie pamiętam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
mam dozownik do mieszania , a gaźnik zaraz sprawdzę jak nie będę wiedział to wrzucę zdjęcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
gaźnik dellorto phb619




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
sie znaczy że średnica gardzieli 19mm?? wiesz co, ja nie jestem żadnym znawcą, ale ja bym do tego gaźnika po prostu dobrał dyszę. będzie taniej. no chyba że jesteś hardkorem i masz inne tuningowe graty, to zakupywuj większy gaźnik :wink:

dozownik musisz odłączyć, bo silnik na 90% dostajeza mało oleju. wydajność dozownika jest przewidziana do cylindra 50ccm. napisałem poradnik jak to zrobić, może ci pomoże.


Ostatnio zmieniony 09 lis 2009, 23:03 przez MVP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 11:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Po co mu większy ten jest dobry !




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 21:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
apropo tego oleju. nie da sie dozownika przestawic zeby więcej dawał. Zresztą jak to jest bo mam ten sam problem jak dam większą dysze to za mało oleju dostanie??




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 23:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
MVP pisze:
napisałem poradnik jak to zrobić, może ci pomoże.


a gdzie ???




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 23:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
juz o tym pisałem milion razy.

pompka oleju jest napędzana od wału korbowego poprzez tryby plastikowe (jak dla mnie niewyobrażalny szajs - no coż, ale motorek nie może za żadko bywać w serwisie, bo komu to się będzie opłacało - chyba tylko użytkownikowi) a ilość oleju w zależności od obrotów reguluje linka połączona z linką gazu (linka gazu rozdziela się przed gaźnikiem właśnie na gaźnik i na tą pompkę od oleju). można spróbować napchać jakichś podkładek czy zastosować inny patent tak, aby ramię na pompce, które ciągnie linka było cały czas bardziej wychylone (żeby "bardziej" ciągnęła) - ale nikt nie da gwarancji że to zapewni odpowiednią ilość oleju przy większym cylindrze. to takie podcieranie dupska szkłem. chcąc zapewnić silnikowi odpowiednie warunki pracy, należy tą pompke odłączyc całkowicie i robić mieszankę do baku. nikt przecież nie zagwarantuje w starym motorze, że pompka trzyma parametry, które i tak są niewystarczające przy większym cylindrze.

ps: ja po prostu przestanę to pisać, bo piszę non stop to samo, bo zasada jest ciągle ta sama, a mi się powoli to nudzi.


***

kewin pisze:
MVP pisze:
napisałem poradnik jak to zrobić, może ci pomoże.


a gdzie ???


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37679 - o tu. może okularki? :wink: peace


Ostatnio zmieniony 10 lis 2009, 23:18 przez MVP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 17:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
dobra ja zostawie ten dozownik i będe troche oleju do paliwa dawal a reszte dozownik bedzie dawal ile mniej więcej tego oleju dolewac na litr ??




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100


Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, 21:09 przez tommciozcch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 13:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Koledzy a da się dokupić taki dozownik żeby było wszystko cacy ?
szukałem na internecie i znalazłem takie coś
http://moto.allegro.pl/item790888553_su ... ml#gallery
Będzie pasowało ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy