Dzisiaj jest 23 lut 2025, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 paź 2014, 20:51 
*

Rejestracja: 27 paź 2014, 20:01
Posty: 3
Pojazd:
Siemka Posiadam Rometa 717 2t i chce go stuningować napęd do 400 zł i chciałbym go odblokować . pilna pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Tuning
Post: 30 paź 2014, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Jak masz serie to zakładaj wydech typu: LeoVince ZX/TT Yasuni R. I wyreguluj napęd sprężyna centralna średnia i sprężynki też, a rolki to już nie wiem może od 4,5g do 6g




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning
Post: 06 lis 2014, 12:09 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
olek741 pisze:
Jak masz serie to zakładaj wydech typu: LeoVince ZX/TT Yasuni R. I wyreguluj napęd sprężyna centralna średnia i sprężynki też, a rolki to już nie wiem może od 4,5g do 6g

Gdzie Yasuni R do serii, Z jak juz. Jak nie masz pojęcia o regulacji to się nie wypowiadaj.
Co do części to kup wydech Tecnigas Next-R i gaznik 17,5mm tylko nie chine i jak Ci zostanie coś to wariator kup. Co do blokad to chcesz wiedzieć gdzie masz czy juz sobie ogarnales temat?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning
Post: 06 lis 2014, 14:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Komor pisze:
olek741 pisze:
Jak masz serie to zakładaj wydech typu: LeoVince ZX/TT Yasuni R. I wyreguluj napęd sprężyna centralna średnia i sprężynki też, a rolki to już nie wiem może od 4,5g do 6g

Gdzie Yasuni R do serii, Z jak juz. Jak nie masz pojęcia o regulacji to się nie wypowiadaj.
Co do części to kup wydech Tecnigas Next-R i gaznik 17,5mm tylko nie chine i jak Ci zostanie coś to wariator kup. Co do blokad to chcesz wiedzieć gdzie masz czy juz sobie ogarnales temat?


Yasuni R nadaje się do serii. Jeździłeś na tym, że się wypowiadasz? Jeździłem Matrixem na serii + ten wydech zajebiście to idzie. I gdyby w przyszłości wymienił z 50cc na 70cc to nie musi wymieniać wydechu. Poczytaj trochę w necie na ten temat. Jeżeli dobrze wyreguluje to Romet będzie zajebiście jeździł.




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning
Post: 06 lis 2014, 18:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
olek741 pisze:
Komor pisze:
olek741 pisze:
Jak masz serie to zakładaj wydech typu: LeoVince ZX/TT Yasuni R. I wyreguluj napęd sprężyna centralna średnia i sprężynki też, a rolki to już nie wiem może od 4,5g do 6g

Gdzie Yasuni R do serii, Z jak juz. Jak nie masz pojęcia o regulacji to się nie wypowiadaj.
Co do części to kup wydech Tecnigas Next-R i gaznik 17,5mm tylko nie chine i jak Ci zostanie coś to wariator kup. Co do blokad to chcesz wiedzieć gdzie masz czy juz sobie ogarnales temat?


Yasuni R nadaje się do serii. Jeździłeś na tym, że się wypowiadasz? Jeździłem Matrixem na serii + ten wydech zajebiście to idzie. I gdyby w przyszłości wymienił z 50cc na 70cc to nie musi wymieniać wydechu. Poczytaj trochę w necie na ten temat. Jeżeli dobrze wyreguluje to Romet będzie zajebiście jeździł.

Co z tego ze dobrze chodzi, jak to wydech wysokoobrotowy i będzie tylko skracal żywotność cyla. Pod serie lepiej kupić wydech który jest strojony pod seryjny cylinder i wtedy wycisniemy max mocy z cylka nie skracając jego żywotności i nie będzie chodzić gorzej niż na Yaśku R.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning
Post: 06 lis 2014, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Jeżeli myśleć ekonomicznie to masz racje, ale ja i tak wkładałbym Yaśka ;d




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy