Dzisiaj jest 23 lut 2025, 19:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: MKII Sport PRO
Post: 10 lis 2014, 11:41 
*

Rejestracja: 09 lis 2014, 23:35
Posty: 69
Pojazd:
Witam Was.
Mam małe pytanie, nie długo mam składać Swój skuter na sport/midrace i zastanawiam się nad takim zbiorem części, co myślicie ? Doradźcie coś czy coś zamienić czy jest ok.
- cylinder Stage6 MKII Sport PRO (nie racing)
- wydech Yasuni C16 czy C20/21 ?
- Dellorto PHBG 21 mm BE
- wałek Top Racing EVO NG
- łożyska wału Stage6 METAL
- igiełkowe Malossi
- króciec ssący Stage6
- pasek napędowy Stage6 Sport PRO
taki set planuje jaka bedzie żywotność polatam?, oczywiście napęd też bedzie, ale nie za bogato i raczej części z niższej pułki (Stage6 Sport PRO itp nie mhr itp )
Czekam na wasze wypowiedzi, sugestie dotyczące zmian ;) Pozdro (P/G)

-- 10 lis 2014, 11:23 --

A i jeszcze wchodzi w gre wydech STage6 PRO Replica.

-- 10 lis 2014, 12:41 --

Waham się pomiędzy Malossi MHR Replica 70cc / Sport PRO MKII / DR Evo / TOP Per Trophy + C16/C20 doradzicie ? Pilnie potrzebuje pomocy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lis 2014, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2014, 13:20
Posty: 94
Lokalizacja: MMz
Pojazd: SR50 R
MHR Replica + C20 + Dell 21mm = ładne zamiatanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2014, 16:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Ja polecam Motoforce Racing + Dellorto / Tec 21mm i wydech pokroju C20.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2014, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
KrystianSR50R pisze:
MHR Replica + C20 + Dell 21mm = ładne zamiatanie


x2 :wink: Luknij w moim podpisie na linki, masz osiągi setów które Cie interesują czyli MHR i S6 (taka żeliwna wersja MK2) :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2014, 19:28 
*

Rejestracja: 09 lis 2014, 23:35
Posty: 69
Pojazd:
A jeżeli chodzi o takie połączenie ?
Sport PRO MKII / C20 / Dellorto 21mm PHBG BE ? Czy lepiej C16 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2014, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2014, 13:20
Posty: 94
Lokalizacja: MMz
Pojazd: SR50 R
KrystianSR50R pisze:
MHR Replica + C20 + Dell 21mm = ładne zamiatanie

Ja nadal za tym :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2014, 20:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Rafalak,
motoforce racing cylek dobry, ale tloki co slyszalem nie najlepsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 0:25 
*

Rejestracja: 09 lis 2014, 23:35
Posty: 69
Pojazd:
Rafalak pisze:
Ja polecam Motoforce Racing + Dellorto / Tec 21mm i wydech pokroju C20.

Nie przekonuje mnie taki zestawik.

Tak więc ostatecznie doradźcie Mi:
Sport PRO MKII / C16 / Dellorto 21mm PHBG BE / E5 (C20 za mocne)

MHR Replica / C16 / Dellorto 21mm PHBG BE /E5 (podobno na C20 muł jest)

DR Evo / C16 / Dellorto 21mm PHBG BE / E5

Proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 7:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
Jeżeli chodzi Ci o moc to raczej weź stage6 sport pro mkII. Mam ten cylek i wiem co on wyprawia ;). Jeżeli chcesz coś pośredniego między mocą a wytrzymałością weź mhr replice.




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 11:03 
*

Rejestracja: 09 lis 2014, 23:35
Posty: 69
Pojazd:
sebastian069n pisze:
Jeżeli chodzi Ci o moc to raczej weź stage6 sport pro mkII.

No właśnie chyba tak zrobie, ale słyszałem, że ten cylek szybko pada, że szybko się ten niclas ściera. A MKII Sport PRO da rade z C20 ? Bo mam tanio do kupienia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Master98 pisze:
Rafalak pisze:

MHR Replica / C16 / Dellorto 21mm PHBG BE /E5 (podobno na C20 muł jest)


Kto Ci takich glupot nagadal :roll: c16 to mul w porownaniu do c20 na tym cylindrze.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
MkII raczej powinien dać radę przy c20 :). Najechałem nim ok. 2500 km i kompresja wzorowa :). Nic się nie dzieje, ale trzeba częściej wymieniać tłok np. niż w mhr replice.




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 19:29 
*

Rejestracja: 09 lis 2014, 23:35
Posty: 69
Pojazd:
sebastian069n pisze:
MkII raczej powinien dać radę przy c20

Nie był bym taki pewnien.
eldo pisze:
Kto Ci takich glupot nagadal :roll: c16 to mul w porownaniu do c20 na tym cylindrze.

Tak czytałem/słyszałem :P
Mam dylemat między tymi dwoma setami. Proszę o ostatnią odpowiedź.

a) Sport PRO MKII / Motorforce 21mm phbg (kopia dellorto, czy lepiej oryginalne dell ?) / Stage6 PRO (czy zainwestować w C16? Bo chodzą ploty, że PRO jest nawet lepsze w osiągach na tym cylku)

b) MHR Replica / Motorforce 21mm phbg (lub dell oryginalnie) / C20 (czy C16?)

i powiem tak, wiem, że zależy wszystko od regulacji, ale chce żeby od razu z miejsca skuter ciągną jak głupi, pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
To nie sluchaj plotek :wink: mialem cylinder mhr replica zarowno na C16 jak i na C20 i wiem co mowie. Roznica jest taka jak bys sciagna blokade w seryjnym moto wiec ten kto pisze ze c20 muli na mhr powinien sie zajac regulacja gaznika / napedu a nie chrzanic 3 po 3 :wink:

Jak masz dalej watpliwosci co do seta na mhr luknij na ten film :




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2014, 22:46 
*

Rejestracja: 09 lis 2014, 23:35
Posty: 69
Pojazd:
Oglądałem filmy, jest moc. Ale możecie mi doradzić tylko to który set wybrać(a,b,c) który bd bardziej żywotniejszy, na ktorym bede szedl z miejsca jak rakieta?

a) MHR Replica 70cc + Dellorto 21mm PHBG be + C20

b) MKII Racing 70cc + Dellorto 21mm PHBG be + C20 (czy C16 ?)

c) MKII Sport PRO 70cc + Dellorto 21mm PHBG be + C16

d) Hebo Manston Replica 70cc + Dellorto 21mm PHBG be + C20
Który wybrać, doradźcie z tym C16 przy MKII racing czy C20 ?

-- 11 lis 2014, 23:46 --

e) Motorforce racing 70cc + Dellorto 21mm PHBG be + C20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 11:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Zestawy A i C znam, bo je miałem (mam) i są to zupełnie różne sety. Wg. mnie najwieksze osiągi uzyskał byś na secie B+C20 a najbardziej trwały bedzie set A+C20/C+C16 :wink:

Co do wydechu C16 i C20 bo je bierzesz pod uwagę ten pierwszy bedzie bardziej "uniwersalny" i pojedzie zarówno na racingu jak i na sporcie z kolei C20 to bardzo mocny wydech dedykowany strikte do racinga który ciągnie minimum od 12k więc musisz zdecydować czy chcesz sie bawić na racingu czy sporcie :wink:

Z gaźnikiem dobrze kombinujesz, 21 bedzie dobry do wszystkich opcji :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 15:30 
*

Rejestracja: 09 lis 2014, 23:35
Posty: 69
Pojazd:
A jeżeli chodzi o e) ? Bo słyszałem, że MF Racing 70cc + C20 +21mm dorówna MKII racing + C20 + 21mm i mam taki dylemat :/ który brać, kurde no. Chce żeby by zarazem żywotny, a też chce żeby ciągną od startu jak szatan.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
Racingi na ogół są mało żywotne, bo tam stosują jednopierścieniowe tłoki, który jest zamontowany w mkII sport pro co skraca jego żywotność. Jeśli chcesz mieć żywotny cylinder ogranicz się do sporta i bierz dwupierścieniowy tłok. Wiadomo że moc będzie mniejsza na dwupierścieniowym tłoku niż na jedno, ale coś za coś :)




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 16:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Mhr replica jest na tloku 2p a to racing :wink: Nie ukrywam ze przed zakupem kierowalem sie wlasnie tym faktem. Moj zestaw po przejechaniu na prawde ostro 1200km wygladal jak nowy ! Znajde to wkleje zdjecie gladzi i tloka po tym przebiegu.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 lis 2014, 16:15 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2014, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
No tak zapomniałem dodać słowa "zazwyczaj" w racingowych cylindrach stosuje się tłoki jednopierścieniowe :).




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy