Dzisiaj jest 14 lis 2024, 23:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2014, 18:04 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
Witam, czy do wymiany uszczelniaczy wału trzeba rozpoławiać silnik? czy te simeringi sa jakos zabezpieczone od zewnatrz i sie je wymienia?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lis 2014, 21:28 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Do wymiany uszczelniaczy nie trzeba rozpoławiać silnika.
Niektóre silniki mają przed uszczelniaczem zabezpieczenie tzw pierścień sigera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 1:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
n0ooRt pisze:
pierścień sigera

Segera ;)

stunter95 : tak jak kolega napisał wyżej.
Nie trzeba rozpaławiać karteru.
Poprostu wyciągasz stare i wbijasz ostrożnie nowe.

Od wariatora jest seger a od magneta nie pamiętam ale chyba taka płaska blaszka przykręcona imbusem, która trzyma ten mniejszy uszczelniacz.

Uważaj żeby żaden się nie podwinął przy osadzaniu bo nie pojeździsz skuterem.
Pamiętaj aby były dobrze dociśnięte i idealnie równo.


http://pl.wikipedia.org/wiki/Pier%C5%9Bcie%C5%84_Segera

Obrazek
Obrazek




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 8:19 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
Ok,dzieki za odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2014, 11:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przed założeniem uszczelniaczy możesz przesmarować olejem wał i wargę uszczelniacza żeby miało poślizg przy zakładaniu i go nie podwinęło ,to samo dotyczy gniazda pod uszczelniacz w karterach.
Guma i metal nie współpracują ze sobą przy osadzaniu uszczelniaczy.(tarcie )

-- 21 lis 2014, o 11:20 --

Przed założeniem uszczelniaczy możesz przesmarować olejem wał i wargę uszczelniacza żeby miało poślizg przy zakładaniu i go nie podwinęło ,to samo dotyczy gniazda pod uszczelniacz w karterach.
Guma i metal nie współpracują ze sobą przy osadzaniu uszczelniaczy.(tarcie )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2014, 18:19 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 15:22
Posty: 171
Lokalizacja: Górniki
Pojazd:
Witam, czy moglibyści mi zaznaczyc w którym miejscu jest ten seger? bo nie widze go;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy