Dzisiaj jest 06 lut 2025, 6:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 gru 2014, 12:14 
*

Rejestracja: 06 gru 2014, 11:46
Posty: 3
Pojazd: aprilia sr 50 ditech
Witam mam apke sr ditech 2004r silnik morini. Mam mały problem z praca silnika, sr odpala ale pochodzi chwile i gaśnie. Na sprezarce stacjonarnej odpala już n 3barach i pracuje ladnie( wkreca sie dobrze, nie ma mulów.kupilem nowy kompresor i nadal nic. Na wolnych obrotach kompresor bije 2, 5bara. A na samym rozruszniku kompresor nie chce nabić ciśnienia wgl. Co to może być za przyczyna? Dodam jeszcze ze wszystkie oringi były wymienione na nowe a wtrysk czyszczony, do tego zrb jeszcze szlif cylindra. Proszę o szybką odp. Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 gru 2014, 21:35 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
jak to kupiłeś nowy za 500 zł i ma wciąż słabe ciśnienie ? sprawdz czy napewno towar był nowy, ale jeśli był to muszisz mieć coś z uszczelką i przepuszcza albo przewód do wtrysku gdzieś pęknięty czy przebity lub sam wtrysk gdzieś już puszcza ( mimo nowych oringów ).
albo jeszcze jedno, wał coś jebnięty i odpowiednio nie spręża tego powietrza, bo tam jest taki ślimak na wale. ptak wie co może być nie tak. może nowe sciągacze, coś musi być nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2014, 14:31 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Najłatwiejszym i najtańszym sposobem będzie zmiana ditecha na gaźnik.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2014, 19:55 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
jeju, a może on ma jakiś drobny problem i nie trzeba przerabiać, Przecież jak ma nowy kompresor to oplaca się zostawić ten wtrysk, tylko może coś się ptrzytkało albo jakaś mała usterka jest. Ewentualnie dopłacić trochę i cieszyć się osiągami a nie na gaźnik przerobić to już nie to samo...
Ten kto jechał skuterem na wtrysku to wie o czym mówię.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2014, 15:11 
*

Rejestracja: 06 gru 2014, 11:46
Posty: 3
Pojazd: aprilia sr 50 ditech
Wszystko fajnie ale czemu na sprezarce stacjonarnej odpala na 3barach już a na kompresorze nowym odpala i gaśnie? Jak by węże były trafne to by nir odpalil na sprezarce stacjonarnej. Kompresor bije na wolnych obrotach 2, 5bara. Myślę że toc z ta krzywka na wale lub uszczelniacze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2014, 20:10 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
no może uszczelniacze, a uszczelka pod kompresorem sprawna ? bo wtedy by własnie odpalał na kompresorze a na normlanie podłączonym już nie, chyba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2014, 9:07 
*

Rejestracja: 06 gru 2014, 11:46
Posty: 3
Pojazd: aprilia sr 50 ditech
Uszczelka nowa. Grubsza nawet dalem żeby było lepiej:) i nadal nic

-- 31 gru 2014, 10:07 --

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy