Gp4 mialem i polecam w 100% bo fajnie brzmi i wyglada, w 4t na kopa nie ma co liczyc po wymianie wydechu. Walek rozrzadu tgzw agresywny poprawia reakcje silnika na ruch manetka czyli tgzw reakcje na gaz. Rozni sie on on seryjnego katem nachylenia plaszczyzny krzywek popychajacych zawory = otwiera i zqmyka je szybciej. Do tego cyla warto zalozyc gaznik od np. 125cc 4t trzeba deko przerobic mocowanie linki gazu i zalozyc odpowiedni krociec ssacy. Jak stozek to tylko gabkowy. Cyl 72cc powinien dac rade pociagnac przelozenie 9/1 chociaz w 100% daje rade pełne 90cc do ktorego to daje sje glowice specjalna pod inna budowe tloka z lekko powiekszonymi zaworami. 72cc lata na seryjnej glowicy. Jednak warto sprobowac przeklqdnie 9/1 bo daje sporo na vmax i przyspieszeniu

Ja mialem z TopRacing i sobie chwalilem. Nie wiem jakie masz CDI ale super mape ma WM Racing lub zabawa z Prog CDI. Cewka WN naraku tez sporo daje w gornym zakresie lepiej / stabilniej 3ma obroty. Nalezy tak ustawic naped zeby silnik nie przekraczal 8,5k rpm przy takich obrotach 139qma/b chodzi najlepiej i pali odpowiednio

W temacie napedu sprawdzonym wariatorem (mialem chybq kazde dostepne na rynku) jest S6 sport pro. Lubi rolki z przedzialu 7-8gr i rewelacyjnie wspolpracuje z biala sprezyna naraku +1000rpm. Odsrodkowe na start od ok 4,5k i jest optymalnie. Co do osiagow najlepiej mierzyc gps, bo licznikowo chinczyki maja straszna odhylke !
Zjadlem zeby na tuningu 4t wiec moge zawsze cos podpowiedziec w temacie.