Dzisiaj jest 22 lut 2025, 18:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning 4t
Post: 05 gru 2014, 19:38 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Witam, tuninguje chińskiego skutera 4t.
Aktualnie siedzi w nim:
Cylek naraku v.2 72ccm
Wariator polini z rolkami 6.9g
Sportowe sprzęgło
Stożkowy filtr powietrza.
Skuter ładnie przyspiesza i ciągnie 95 licznikowe. , co mogę jeszcze zmienić by wyciągnąć cała moc z cylka?
Jakoś sportowy wałek ? Full przelot ? Tuningowa głowica ?

-- 05 gru 2014, 20:38 --

Odświeżam :ups:




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 05 gru 2014, 20:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie spodziewałbym się większych efektów na tym cylindrze. Ale jeśli mowa o częściach poprawiających pracę i moc jednostki napędowej to na pewno wałek rozrządu ,większy gaźnik i wydech ,chodź ta ostatnia rzecz to dopełnienie całości. Sama zmiana wydechu w przypadku 4 taktu nie da nie wiadomo jakiego przyrostu mocy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 07 gru 2014, 17:03 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Dzięki ale jaki ten wydech ? Bo seria się rozpadła. Myślę nad przelotowym ale podobno nawet osiągi mogą na nim spaść.




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 07 gru 2014, 17:54 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wszystko zależy od tego jak wyregulujesz jednostkę. Nawet w przypadku 2 taktu porównując seryjny wydech a chociażby Tecnigas Silent Pro to ten drugi mimo nie robiącego wrażenia wyglądu na prawdę daje znaczącą różnicę. Tutaj proponuję w zależności od funduszy. Albo kupić prosty wydech przelotowy ,lub zainwestować w markowy Tecnigas GP4 lub Leovince Titan. W przypadku 4 taktu na pewno nie inwestować w wydech oparty na rezonansie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 07 gru 2014, 20:31 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
http://allegro.pl/tuning-tlumik-przelot ... 10799.html

http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-tun ... 58179.html
Wiec na tlumnik mam tylko 200 zł wiec tamte odpadają. Który z tych wybrać ?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 07 gru 2014, 20:36 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Patrząc na średnicę zdecydowanie druga opcja.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 07 gru 2014, 22:31 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Ok dzięki, jeszcze pytanko czemu czasami gdy jadę skuter zdycha tzn jadę a tu nagle BUUUuuuuuu i zgasnie po czym od 1 odpala i jedzie dalej. Co może być przyczyną ?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 08 gru 2014, 0:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Puchnący tłok.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 08 gru 2014, 10:56 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Ale czasami zgasnie to od razu go odpalam i nawet 40 km robie i nic się nie dzieje a moc ta samahttp://olx.pl/oferta/sportowy-walek ... 5K0Y3.html.

Czy ten wałek jest chodź trochę sport ? Czy seria ?

-- 08 gru 2014, 11:56 --

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4807024353
Czy lepiej ten ?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 08 gru 2014, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Gp4 mialem i polecam w 100% bo fajnie brzmi i wyglada, w 4t na kopa nie ma co liczyc po wymianie wydechu. Walek rozrzadu tgzw agresywny poprawia reakcje silnika na ruch manetka czyli tgzw reakcje na gaz. Rozni sie on on seryjnego katem nachylenia plaszczyzny krzywek popychajacych zawory = otwiera i zqmyka je szybciej. Do tego cyla warto zalozyc gaznik od np. 125cc 4t trzeba deko przerobic mocowanie linki gazu i zalozyc odpowiedni krociec ssacy. Jak stozek to tylko gabkowy. Cyl 72cc powinien dac rade pociagnac przelozenie 9/1 chociaz w 100% daje rade pełne 90cc do ktorego to daje sje glowice specjalna pod inna budowe tloka z lekko powiekszonymi zaworami. 72cc lata na seryjnej glowicy. Jednak warto sprobowac przeklqdnie 9/1 bo daje sporo na vmax i przyspieszeniu :wink: Ja mialem z TopRacing i sobie chwalilem. Nie wiem jakie masz CDI ale super mape ma WM Racing lub zabawa z Prog CDI. Cewka WN naraku tez sporo daje w gornym zakresie lepiej / stabilniej 3ma obroty. Nalezy tak ustawic naped zeby silnik nie przekraczal 8,5k rpm przy takich obrotach 139qma/b chodzi najlepiej i pali odpowiednio :wink: W temacie napedu sprawdzonym wariatorem (mialem chybq kazde dostepne na rynku) jest S6 sport pro. Lubi rolki z przedzialu 7-8gr i rewelacyjnie wspolpracuje z biala sprezyna naraku +1000rpm. Odsrodkowe na start od ok 4,5k i jest optymalnie. Co do osiagow najlepiej mierzyc gps, bo licznikowo chinczyki maja straszna odhylke !
Zjadlem zeby na tuningu 4t wiec moge zawsze cos podpowiedziec w temacie.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 08 gru 2014, 19:51 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
http://olx.pl/oferta/gaznik-4t-125-CID5-ID7VyZP.html
Taki gaźnik będzie pasował ?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 08 gru 2014, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Tak, podejdzie :wink:

Jak byś chciał sobie poczytać troche o moim projekcie 4T to na skutery.net gdzieś w dziale forum /nasze skutery jest moj temat pt: 4T-SWAP P/G LC MHR/S6RT project by eldo

Kazda duperela jest opisana (w tym montaż tego gaźnika) i przewaznie z real foto :wink: Po Swap-ie tutaj ciagne wątek...




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning 4t
Post: 08 gru 2014, 22:29 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
dzięki, poczytam :)




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy