Dzisiaj jest 06 lut 2025, 8:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2014, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
Witam. Być może to zły dział ale mam problem z temperatura silnika. Kupiłem nowy cylinder i tłok 70cc oczywiście chłodzenie cieczą i problem jest w tym ze temperatura rośnie jak głupia. Rośnie tylko w momencie przekrecenia manetki (coś w rodzaju obrotomierza). Kostki na 100% są dobrze wpięte. Sprawdziłem raz specjalnie na zimnym silniku. Na drugi dzień dałem mu gaz a temperatura rośnie! Po puszczeniu manetki temperatura spada. I pytanie moje jest takie. Jaki jest powód? Czy to czujnik się zepsuł czy ma jakieś przebicie? Czy to powód czegoś innego


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lis 2014, 17:04 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Silnik to ditech czy gaźnik? Jeśli gaźnik,po zmianie cylindra zmieniłeś również gaźnik na większy?




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2014, 17:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
gaźnik. Oczywiście że gaźnik 17,5 dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2014, 17:20 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
jedyną najprostszą metodą jest chyba dotkniecie ręką cylindra jak jeszcze jest zimny i cały casz trzymać a ktoś w między czasie niech dodaje gazu jeśli cylinder stanie się momentalnie gorący to będzie wiadomo że czujnik działa po prawnie !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2014, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
okej sprawdzę a jeśli działa poprawnie to jaka może być tego przyczyna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2014, 18:59 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
może zła mieszanka (mało oleju )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2014, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
to nie możliwe do benzyny leję 30 ml na litr ponieważ docieram cylinder i tłok + do tego dozownik


czy to zbyt uboga mieszanka ?


dodam że ciecz robi się ciepła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2014, 8:26 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie ma opcji żeby płyn się tak momentalnie grzał. Podmień czujnik, to wina czujnika będzie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
Witam. Po kupieniu nowego czujnika, problem z temperaturą jest ten sam. Co może być przyczyną?

-- 25 lis 2014, 11:25 --

Czy może być to wina przebicia i pod wpływem zwiększenia iskry rośnie automatycznie temperatura?

-- 27 lis 2014, 19:42 --

up




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 20:01 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
możliwe, sprawdź regulator napięcia, ja miałem tak jak mi padł i podczas rosnących obrotów temperatura też rosła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
odezwę się jak wymienię




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 20:43 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
nie musisz wymieniać, sprawdź miernikiem jakie napięcie jest na kablach od aku i wkręcaj na obroty jak będzie większe niż 14v to do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2015, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
Witam,
Zmierzyłem napięcie w kablach i stałe jest 12.14 i nawet po dodaniu gazu napięcie nie rośnie. Wychodzi na to że nie ma ładowania tak i tak jak pisałeś ten regulator napięcia do wymiany ? odpiąłem regulator i to samo czyli wychodzi na to że chyba regulator. Zmierzyłem napięcie w kostce wszystko się zgadza przez i za kostką napięcie takie samo. Wykryłem 3 masy po 12.14 V i jedno główne wejście ze stałym prądem. zmierzyłem omomierzem ten regulator i wydaje mi się że padły w nim diody. Każdy wynik był inny a z tego co kojarzę to powinny być powyżej 4 Omy czy 3 jak dobrze pamiętam.

Czy przyczyną zepsutego regulatora napięcia mogą być brak ładowania akumulatora i rosnąca temperatura w miarę zwiększenia obrotów = większa iskra?

-- 01 sty 2015, 17:15 --

po wymianie regulatora temperatura nadal rośnie. co zrobić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2015, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
a to jest ditech przerobiony na gaźnik czy oryginalny gaźnik ?




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2015, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
przerobiony, może to być wina zapłonu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2015, 16:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
słuchaj w ditechach są 2 takie same wtyczki od czujnika temp i od wtrysku ta na głowicy może u cb są przemienione




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2015, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
instalacja też jest już pod gaźnik, mam jedną wtyczkę która idzie pod czujnik. dziś siedziałem długo przy nim i chyba go zrobiłem, jutro sprawdzę ładowanie w klemach, którego nie było i dam znać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2015, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
więc musiałeś coś pomylic przy przepinaniu instalacji




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2015, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
wydaje mi się że była to wina zapłonu, jeśli wszystko będzie grało dam jutro znać.

-- 03 sty 2015, 23:36 --

na mielochu sprzedali mi zepsuty regulator, podczepiłem od nich i światła miały mniejsze napięcie, a ładowania wgl nie było, podczepiłem stary regulator, światła wróciły lecz zastanawiam się nad ładowaniem. nigdy nie przyglądałem się ładowaniu w skuterze, jak to jest? mam np słaby akumulator i jadę, akumulator ładuje się szybko czy powoli? po przejechaniu 1km powinien mieć te 12-14V ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 1:17 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
aku ładuje się na długim dystansie, na krtókim to że ci po zgaszeniu odrazu szybko odpali to efekt jeszcze pozostałej bęzyny i temperatury świecy itd. gdzie po jednym ruchu odrazu powstaje zapłon mieszanki ( co nie onzacz że aku jest już naładowane) - moje zdanie i tata też mi mówił że akumlator ładuje się na długim dystansie.
np. w samochodzi który dzień w dzień robi po 30-60 km trasy do pracy akumlator siada żadko a w takim co ma 2 km do pracy ( jak moja mama) i odpala i odrazu gasi jak zajedzie to wysiada w ptak często.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy