Dzisiaj jest 04 mar 2025, 21:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sty 2015, 18:10 
*

Rejestracja: 10 sty 2015, 18:02
Posty: 61
Pojazd: peugeot
Witajcie jestem tu nowy,Wiem moje pytanie może być banalne ale będę wymieniał cylinder wszystko ogarniam co i jak tylko nie jestem w stanie założyć zabezpieczenia tłoka na sucho bez zakładania na wał.
posiadam takie"kombinerki" Obrazek Proszę o jakieś sensowne wytłumaczenie w fotkach itp. (Przeszukałem całego wujka google i dalej nic)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 sty 2015, 18:22 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jaki typ zabezpieczenia? C , G ,czy Omega ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2015, 18:46 
*

Rejestracja: 10 sty 2015, 18:02
Posty: 61
Pojazd: peugeot
Coś w ten deseń https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q= ... 8318484183




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2015, 13:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To jest typ "G". Łapiesz tymi kombinerkami za tą poziomą część zabezpieczenia sworznia tłoka i wciskasz zaczynając od tej półokrągłej strony. Powinna się poddać bez problemu tylko nie przesadź z siłą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2015, 11:50 
*

Rejestracja: 10 sty 2015, 18:02
Posty: 61
Pojazd: peugeot
Nie mogę sobie dać rady z tym :/ jakieś jaśniejsze wytłumaczenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2015, 12:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
przyłóz zabezpieczenie do tloka złap szczypcami i zacznij krecic zabezpieczeniem i wskoczy




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2015, 21:40 
*

Rejestracja: 10 sty 2015, 18:02
Posty: 61
Pojazd: peugeot
Nie macie jakis fot ? Coś bardziej jasnego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2015, 21:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Tu nie ma nic do tłumaczenia, końcówką szczypców łapiesz środek, mocno ściskasz, końcówkę wkładasz w rowek tłoka, dociskasz i kręcisz. Powtarzasz czynność aż do założenia :mrgreen:
Aż takie proste to nie jest, nowe zabezpieczenia zawsze ciężko wchodzą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 8:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a jak ma ci ktoś zrobić zdjęcie ? xD hahaha

przykładasz , 2 sekundy i włożone. te się dobrze zakłąda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 17:30 
*

Rejestracja: 10 sty 2015, 18:02
Posty: 61
Pojazd: peugeot
Obrazek Jbny chiński tłok próbowałem z instrukcjami ale nie idzie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 18:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a później piszą na forach ze ptak zabezpieczenia jak nie mają pojęcia włożyć. najpierw pogną a później się dziwią bo się zatarł ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 20:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
koso1234 Złapałeś prawidłowo, tak jak pisałem wyżej. Teraz chwytasz "za swojego tłoka" bardzo mocno i zaczynasz od tej dolnej strony "zabezpieczenia", wsuwając go w "gniazdo". Następnie ściskając szczypce również mocno doginasz za to co trzymasz tak, abyś wiedział, że "wejdzie cały", najlepiej przytrzymać kciukiem u spodu, co by się nie wyślizgnął ( :lol: ) i usadawiasz resztę na swoim miejscu. Pamiętaj tylko, by złapać samymi końcami szczypców, "bo Ci cały nie wejdzie i wyskoczy". Wtedy "Twój tłok" i "gniazdo z zabezpieczeniem" stworzy idealną jedność! Na koniec pamiętaj, by odpowiednio założyć "zabezpieczenie", nie na odwrót, czy jak tam wyjdzie ale zgodnie z "z posuwem Twojego tłoka". Czyli albo ku górze tłoka, albo ku dołowi. Wtedy "Twój tłok z zabezpieczeniem" będzie mógł się ślizgać po "gładzi", bez strachu na najwyższych nawet obrotach, bez konsekwencji zaniedbania szczegółów. Zadbaj również o dobre "smarowanie", "tłokowi" pomoże, a i "gładź" więcej pojeździ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2015, 23:04 
*

Rejestracja: 10 sty 2015, 18:02
Posty: 61
Pojazd: peugeot
bart1aerox100 pisze:
a później piszą na forach ze ptak zabezpieczenia jak nie mają pojęcia włożyć. najpierw pogną a później się dziwią bo się zatarł ...
Sorry ale wole się zapytać na forum i wiedziec dokładnie bo mam ambicje i nie jak niektóre dzieciaki "Tato zrobisz" ;) Ale spoko.

-- 17 sty 2015, 0:04 --

Gummma pisze:
koso1234 Złapałeś prawidłowo, tak jak pisałem wyżej. Teraz chwytasz "za swojego tłoka" bardzo mocno i zaczynasz od tej dolnej strony "zabezpieczenia", wsuwając go w "gniazdo". Następnie ściskając szczypce również mocno doginasz za to co trzymasz tak, abyś wiedział, że "wejdzie cały", najlepiej przytrzymać kciukiem u spodu, co by się nie wyślizgnął ( :lol: ) i usadawiasz resztę na swoim miejscu. Pamiętaj tylko, by złapać samymi końcami szczypców, "bo Ci cały nie wejdzie i wyskoczy". Wtedy "Twój tłok" i "gniazdo z zabezpieczeniem" stworzy idealną jedność! Na koniec pamiętaj, by odpowiednio założyć "zabezpieczenie", nie na odwrót, czy jak tam wyjdzie ale zgodnie z "z posuwem Twojego tłoka". Czyli albo ku górze tłoka, albo ku dołowi. Wtedy "Twój tłok z zabezpieczeniem" będzie mógł się ślizgać po "gładzi", bez strachu na najwyższych nawet obrotach, bez konsekwencji zaniedbania szczegółów. Zadbaj również o dobre "smarowanie", "tłokowi" pomoże, a i "gładź" więcej pojeździ.

Dzięki wielke wytłumaczyłeś mi to dosyć dobrze tylko moje kombinerki/szczypce są do kitu bo nie mają ząbków na końcu i zabezpieczenie się wyślizguje ale dam radę w miarę jasno to wygląda Dzięki trzymaj się kolego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy