Dzisiaj jest 07 lut 2025, 0:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2015, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Pany. Skuter 4T,72ccm(47mm tłok),wariator Wm Motors,rolki coś koło 5-5,5g,dobrze nie pamiętam.Reszta praktycznie seria.Dysza gaźnika 88 stożek. Przyspieszenie ma bardzo dobre,kopa ma jak nie wiem co, ale V-max na prostej przy 6,5k obrotach 60km/h,czasami poleci te 70km/h.Dać rolki 6g?Gaźnik dobrze wyregulowany.Wiem że rolkami się prędkości nie reguluje tylko przyspieszenie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sty 2015, 18:47 
*

Rejestracja: 05 sty 2015, 18:42
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Romet 727 Premium swap p/g
Jakie masz przełożenia ?
Postaw go na stopki rozkręć pokrywę przekładni i kręć dzwonem i zobaczysz ile obrotów jest na jeden obrót koła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2015, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
A co mają przełożenia do tego że przed remontem wyciągał na tym cylku 80km/h i po remoncie z nowymi pierścieniami na tym samym cylku i tłoku wyciąga 60-70km/h?Nie widzę sensu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 1:44 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
tego nie wspomniales ze lecial 80 wiec nie miej pretensji a przełozenia maja bardzo duzo do tego bo od tego zalezy jaki skuter ma v max...
moja rada napompuj koła hahah :lol:
a tak serio to regulacja napedu i gaznika cie czeka. miałem kiedys taki sam problem chodził idealne ale v max 67 max wyregulowałem gaznik 85 wyregulowalem jeszcze naped i potrafił wyłapac 95...
moim zdaniem to za ciezkie rolki i nie ma siły wykrecic wiekszych obrotów bo nawet jak na 4t to sa niskie przy v maxie
daj twardsze sprezynki bedzie miał lepszego kopa z miejsca
kupuj rolki testowe sprezynki i centralki i reguluj tak samo jak i ganik dysze musisz kupic a nikt ci nie powie jakie bo zlotego srodka nie ma ehhe taki urok tuningu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Rolki za ciężkie??? :shock: Miałem żółte sprężynki(1500rpm) Było gorzej,centralka jest ala sportowa z takiego zestawu tuningowego.Wykręcę z 0,5 obrotu jeszcze śrubkę od mieszanki i zobaczę co będzie,bo kopa to on ma ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 12:57 
*

Rejestracja: 05 sty 2015, 18:42
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Romet 727 Premium swap p/g
Cylinder 72cc przy seryjnej głowicy podnosi moc , moment , przyspieszenie ,ale niekoniecznie vmax...
Zobacz jeszcze czy pasek się nie ślizga i wariator czy nie ma progów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 13:45 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
tak moga byc rolki za ciezkie mowie ci regulacja to nie jest takie proste jak sie wydaje przy tym trzeba sporo posiedziec by osiagnac zamierzony cel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2015, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Pasek i wario założony zostały nowe we wrześniu przy remoncie,wario oglądałem nie dawno to było dobre jak i rolki ;) Na początek jeszcze się gaźnikiem pobawię,bo z tego co pamiętam jest śrubka wykręcona ok. 1,5 obr może trochę lepiej i zauważyłem że przy 70km/h jest 7k obr. na obrotomierzu i tak czuć jak by już go hamowało paliwo bo za mało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 15:16 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mateuszh5 pisze:
tego nie wspomniales ze lecial 80 wiec nie miej pretensji a przełozenia maja bardzo duzo do tego bo od tego zalezy jaki skuter ma v max...
moja rada napompuj koła hahah :lol:
a tak serio to regulacja napedu i gaznika cie czeka. miałem kiedys taki sam problem chodził idealne ale v max 67 max wyregulowałem gaznik 85 wyregulowalem jeszcze naped i potrafił wyłapac 95...
moim zdaniem to za ciezkie rolki i nie ma siły wykrecic wiekszych obrotów bo nawet jak na 4t to sa niskie przy v maxie
daj twardsze sprezynki bedzie miał lepszego kopa z miejsca
kupuj rolki testowe sprezynki i centralki i reguluj tak samo jak i ganik dysze musisz kupic a nikt ci nie powie jakie bo zlotego srodka nie ma ehhe taki urok tuningu

Takie bajki ze 95 to dzieciom opowiadaj




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 18:33 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
Killer85 pisze:
Mateuszh5 pisze:
tego nie wspomniales ze lecial 80 wiec nie miej pretensji a przełozenia maja bardzo duzo do tego bo od tego zalezy jaki skuter ma v max...
moja rada napompuj koła hahah :lol:
a tak serio to regulacja napedu i gaznika cie czeka. miałem kiedys taki sam problem chodził idealne ale v max 67 max wyregulowałem gaznik 85 wyregulowalem jeszcze naped i potrafił wyłapac 95...
moim zdaniem to za ciezkie rolki i nie ma siły wykrecic wiekszych obrotów bo nawet jak na 4t to sa niskie przy v maxie
daj twardsze sprezynki bedzie miał lepszego kopa z miejsca
kupuj rolki testowe sprezynki i centralki i reguluj tak samo jak i ganik dysze musisz kupic a nikt ci nie powie jakie bo zlotego srodka nie ma ehhe taki urok tuningu

Takie bajki ze 95 to dzieciom opowiadaj



ahhaha ziomek smieszny jestes to jest aerox a nie chinczyk wiec spokojnie wyciaga nie takie predkosci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 22:02 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
jak aerox to się zgodzę




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 22:24 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
Killer85 pisze:
jak aerox to się zgodzę


no wlasnie nie wiesz czym śmigam jaki mam set a gadasz :lol:

ale podstawowa forma niskiego v maxu są blokady i zła regulacja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 22:28 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To było napisać czym śmigasz bo tu jest temat o chinolach




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Ja śmigam chinolem 4T.Tak wyciągnął 95km/h ale to licznikowe i z górki na trasie.Jak sprawdziłem z samochodem to było równe 80km/h.Teraz go wyregulowałem i jest dobrze na wszystkim :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy