Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2015, 18:02 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:51
Posty: 33
Pojazd: Aerox & Vivacity
Siema, mam pro replice, rolki 5gr i sprężynki sprzęgła hard. Szedł nawet ładnie 85km/h i zmieniłem wairo (nowy) na sport pro + centralka medium i do tego wkład filtra stage6. Niestety v max spadł mi do 75 ;/ ale przyśpieszenie nieco sie podniosło. Po założeniu rox po odpaleniu normalnie chodzi i tak jak by go lekko zalewa a jak się przegazuje to już ma normalnie podczas jazdy jest normalnie. Gaźnik nie był regulowany ani nic. Proszę o pomoc!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sty 2015, 18:08 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Po zmianie wariatora i wkładki filtra musisz wyregulować napęd i gaźnik,bo wkładka Stage6 ma większą przepustowość niż seryjna :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 18:33 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:51
Posty: 33
Pojazd: Aerox & Vivacity
Czyli jak dam seryjną to będzie lepiej szedł bez regulacji gaźnika? Napęd mam wyregulowany bo pod pro replice rolki 5gr, sprężynki hard i centralka medium raczej styka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 18:37 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
No to jeśli napęd jest ok,to zostaje regulacja gaźnika. Tak,ale po co dawać seryjną,jeśli już kupiłeś Stage6? :P




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 18:51 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:51
Posty: 33
Pojazd: Aerox & Vivacity
No bo kurde na razie do regulacji mnie nie ciągnie a wkurza mnie to, że po zmianie seryjnego wario na sport pro 10 v-maxu mi odeszło -,-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 19:17 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
co sie dziwisz, bez regulacji nie ma rewelacji... po zmianie samego wydechu trzeba reulować gaźnik i napę, a przy zmianie wariatora to jest konieczne bo w bardzo małym procencie uda się komuś złożyć na częściach które są w zestawie i wychodzą wtedy najlepsze osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 20:16 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:51
Posty: 33
Pojazd: Aerox & Vivacity
Czyli kolejna regulacja gaźnika.. w sumie to nie wiem co regulować bo dobrze chodzi ;/ rolki? centralka? sam nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 20:26 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
po pierwsze sprawdź kolor świecy jak kawa z mlekiem to jest dobrze, co do napędu to jak masz za duże obroty to daj cięższe rolki ajk nie ma odpowiednich obrotów to lżejsze, ewentualnie możesz regulować napę na sprężynie stage6 strong




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 20:19 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:51
Posty: 33
Pojazd: Aerox & Vivacity
Wsadze mu 6gr i ogarne kolor świecy.. dam znać co i jak

-- 25 sty 2015, 21:13 --

Wsadziłem 6gr i jest jeszcze gorzej.. Gorzej się zbiera i ledwo dobija do 70km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 20:43 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
Arecki_Rox, to jest właśnie pomaganie przez neta, widocznie wcześniej też miałeś zbyt ciężkie rolki i ni miał odpowiednio wysokich obrotów aby wejść w rezonans załóż lżejsze od tych na początku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 17:32 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:51
Posty: 33
Pojazd: Aerox & Vivacity
Sory, że odświeżam.. sprawdziłem świece i z tego co widze to zbyt duża dawka powietrza, jest to też odczuwalne przy odpalaniu na mrozie. Na razie nie robie regulacji tylko kupie gaźnik 17,5 i póżniej sprzęgło bo już cienko z okładzinami. Tak przy okazji, czy po zmianie sprzęgła muszę zmieniać dzwon jeżeli nie jest w złym stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 19:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
ALe dużo kombinujesz :-0
Daj rolki około 4gr i jesli ma za mało paliwa to ciut większą dyszę




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 14:42 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 21:51
Posty: 33
Pojazd: Aerox & Vivacity
Jak mam coś robić przy tym moim gaźniku to mnie cholera bierze.. a i tak mam w planie zmienić gaźnik. Dobra tylko jak wpadną hajsy to zamawiam rolki najlepiej testowe i gaźnik. Dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Proszę bardzo.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy