Dobra spróbuję jak najszybciej kupić jakiś gaźnik do niego tylko problem w tym że ja mam króciec na gaźniki przykręcane do króćca dwoma śrubkami (jak w quadzie). Wiem, że mam gaźnik zbyt mały na taki cylinder, ale nie dałoby się zrobić tak, żeby nie było tej dziury w przyśpieszeniu? A i słyszałem też że jak mam zbyt mały gaźnik do cylindra to można go zatrzeć z powodu zbyt małej ilości zasysanej mieszanki.
Łapcie filmik jak to aktualnie u mnie wygląda, moze coś doradzicie
https://www.youtube.com/watch?v=5sb0rASR5B8-- 17 maja 2015, 6:24 --
Sorka że odkopuje temat, ale poradziłem sobie już z tym problemem
, wpadł wariator Polini Hi-Speed (rolki 4g), gaźnik Amal 21 (Tak od Simsona) oraz wydech Top Perfomance Nardo v2. Teraz to czuć moc tego cylindra. Przy prędkości 50km/h można jeszcze do pionu go podnieść, vmax jak narazie 100km/h
. Została jeszcze regulacja sprzęgła bo do 10km/h to ma z 1,5tyś/obr
, ale potem to jest pogrom
. Jak najszybciej zedytuje i dodam filmik