Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2015, 14:09 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Jak na ssaniu lepiej się wkręca i lepiej jedzie (rozgrzany ciepły) to czego mu brakuje? Bez ssania ma problem jechać.
Dodatkowo jak go kręcę na maksa bez oporu na stojaku to strzela z tłumika.Nie podaje seta bo z góry mi podacie dysze ja chce teorii zaczerpnąć :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 15:44 przez LazarNRG, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 sty 2015, 14:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gdzieś masz lewe powietrze...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2015, 14:27 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
stożek gaźnik szczelny,króciec nówka,membrany w miarę tzn jedna odstaje delikatnie ale odpalił po 3 kopnięciu po zimie w temp 6. Trzyma wolne obroty raczej to wykluczam chyba że cylek gdzieś ciągnie albo uszczelniacz. A inne pomysły nie zalewa się czasem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2015, 22:34 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zasysa albo przez karter lub bardziej prawdopodobnie przez uszczelniacz wału i zubaża ci mieszankę w sposób niekontrolowany, dlatego mogą być problemy z uruchomieniem, jak zimny lepiej chodzi bo ssanie daje wzbogacenie mieszanki, jak rozgrzany to będzie strzelał...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2015, 23:01 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
uszczelniacze suche , sprawdzę czy gaśnie po zatkaniu gardzieli powietrza w gazniku przy okazji sprawdzę święcę mniejszą dysze może po max porcie flow i spasowaniu zalewa się.
Jeszcze może zapłon mi padł moduł mhr z nową fajką swiecą i kablem odpada.
Panowie może ze zimą pomalowałem magneto to ma przebicie ??????? Impulsator jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 7:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Bardzo na gładko flow robiłeś? Bo jeśli więcej niż 400-600 papierem to może mieszanka się wykrapla na ściankach...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2015, 16:20 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
400 jechałem jeszcze to nie jest idealnie jak redus :P
Obrazek
Obrazek
Na zdj nie widać ale elektroda na brąz ciemne złoto się przebarwiała , jest ciemnoszara wewnątrz a i jest lekko mokra diagnoza mówi że : ..... ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy