Dzisiaj jest 27 lis 2024, 9:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sty 2015, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2015, 17:37
Posty: 9
Pojazd: Derbi GP1 Racing
Witajcie!

Wiele razy śledziłem wasze forum i to co na nim piszecie. Również wiele razy miałem przyjemność przerabiać swoje maszyny, mowa tu o scooterach. Wydałem tysiące złotych na tuningi przeróbki i testy, po to aby wiedzieć co do czego i co mi to w rezultacie da, lecz może przejdę do rzeczy samej.
Całkiem niedawno zostałem właścicielem wspaniałego scootera jakim jest Derbi GP1. Z silnikami piaggio nie wiele miałem do czynienia oraz cały czas borykam się z rozsądnym wydaniem pieniędzy. Chodzi mi po głowie cylinder klasy racing, tak, tak wiem wiem... Również i będzie to chyba bardziej rozsądna rzecz myślę nad klasą sport, jest to chyba jedyna z dobrych rozwiązań, bowiem zależy mi na wytrzymałości oraz mocy. Zwykle jak chce się mieć wszystko na raz, to wychodzi gówno, tak, tak, również zdaje sobie z tego sprawę...

Tu pytanie do was, posiadacze rolli, co takiego polecicie mi do mojego GP1?

Może znajdzie się jakiś posiadać tego samego sprzętu, który miał z nim trochę więcej organoleptycznego doświadczenia i będzie o nim wszystko wiedział?

Tak czy siak chciałbym poznać wasze zdanie.

Maszyna:

Obrazek

Obrazek




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sty 2015, 2:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Fajna jest ta wersja na łańcuchu i centralnie umieszczonym silniku :) Ogólnie to polecam Ci DR Evo/Top Performances Trophy, do tego gazior 19/21, wydech spawak (bo wiem ze ciężko znalezc do tej wersji wydech, a te normalne kończą się pod plugiem i łatwo urwać). Wal możesz zostawić, i zmień Top Racing NG, sprzeglo Tec Evo Racing i dzwon S6 Wingcooler.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 8:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2015, 17:37
Posty: 9
Pojazd: Derbi GP1 Racing
No właśnie co do wału. Ostatnio w skuterze pojawiły się straszne wibracje w chwili wchodzenia na obroty, nie jestem pewien ale myślę że poszły już łożyska lub wał się rozsypał. Kolejną rzeczą to ogień z rury i fabryczna odcinka na wysokich obrotach, myślę że to też muszę wymienić (CDI). Sam wydech mnie zastanawia powiem łapka go trzymająca, ten trójkącik ma wybite (malossi) :O .

Muszę tobie powiedzieć że nigdy nie miałem z tą firmą cylindrów do czynienia, bardziej zastanawiałem się obecnie nad kupnem np. stage6 streetrace, polini 70 sport, malossi 70 sport.

Ceny wahają się od 450 do 750zł, myślę że jest to mój przedział cenowy, no i bardzo niechętnie podchodzę do cylindrów aluminiowych. Zwyczajnie się boję o ich żywotność.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 10:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Co do Streetrace to szit, najgorszy z sportów 70. Polini dobry jakościowo, mało mocy. Malossi pośredniak taki obecnie, ostatnio jakość ich spadła. Top i DR to obecnie najlepsze pod względem wykonania i mocy cylki klasy 70 sport :) Oczywiście DR i Top to żeliwo. Wrzuć foto wydechu. A co do drgań to zdejmik pokrywę przekładni, a potem wario i poruszaj wałem i sprawdź luzy. To samo zrób z drugiej strony.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 11:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Znajomy z tego forum ma właśnie takie samo Derbi , ma złożone na Malossi Sport i spawaku itd. Dosyć fajnie mu to śmiga. Ja sam byłem użytkownikiem Dr.Evo i ten cylinder Ci polecam. Tak jak poprzednik mówił możesz pomyśleć także nad Top Performances Trophy. Według mnie są to dwa najlepsze cylindry z tej klasy :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 14:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2015, 17:37
Posty: 9
Pojazd: Derbi GP1 Racing
Dziś byłem rozbierać sprzęt pod kapitalkę, ku mojemu zdziwieniu ujrzałem ledwo co dotarty tłok, cylinder 70ccm. Nie mogę oszacować jakiej jest firmy ale najbardziej zaszokował mnie wał. Wał wygląda na typowego sporta.

Chciałbym abyście pomogli mi z oszacowaniem tego sprzętu, co to za firmy bo całkowicie zgłupiałem :O

Pochodzenie skutera ITALIA :)

Foty:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2015, 16:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Wał to Tec Racing / Rms :) Jeśli chcesz się pozbyć to mogę go odkupić od Ciebie :)

Co do cyla to nie mam pojęcia.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2015, 17:37
Posty: 9
Pojazd: Derbi GP1 Racing
Wałek chyba zostawię bo na to co będę robił spokojnie mi wystarczy.

Teraz pozostaje kwestia całego układu zapłonowego bo ten cewko-moduł to jakaś pomyłka.
Da się to wymienić na normalny CDI i osobno cewka?

Co do tego spawaka, kto takie wykonuje z głową, jest jakaś osoba tutaj na forum?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 14:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
A co Ci przeszkadza w obecnym cewkomodule ? :)

Platek Racing ładne ogarnia spawaki. Napisz mu na Fb.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2015, 23:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2015, 17:37
Posty: 9
Pojazd: Derbi GP1 Racing
Dzięki wielkie przyjacielu ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2015, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Zrób temat w dziale "Wasze Maszyny" :twisted:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy