Zwiększał raczej nie będe bo już pojawiały sie objawy wylewania przez nadmiar po zwiększeniu. Ja myślałem czy aby nie zmniejszyć, bo gdy z taką ilością paliwa dochodzi jeszcze pływak to jest po skręceniu jest pełno.
objawy były takie że na obecnym ustawieniu wkręcił sie na obroty ale tak po 15sek otwarcia manetki na full tak jakby brakowało mu paliwa i było buuuuu i gasł a jak się puściło manetke to chodził sobie na wolnych.
na ustawieniu pływaka tak że paliwo na postoju sie przelewało nie było zadnego problemu podczas dłuższego kręcenia wysokich obrotów.
Dziś podciągnąłem niedoróbki czyli rozkręciłem cały dobrze przedmuchałem oraz zauważyłem dziwną rzecz otwór zaznaczony na zdjęciu nie miał w ogóle przelotu, był ślepy, brakowało mu jakieś 2mm to uzyskania prześwitu. Posprawdzałem w innych 2 gaźnikach tec 17,5 i china 16 i ten otwór jest przelotowy i prowadzi do słupka dyszy głównej. Może mi ktoś wytłumaczyć za co on odpowiada?? Bo z zebranych informacji wychodzi na to że powinien mieć przelot. Nie zastanawiając się długo wziąłem wiertło przekroju otworu i dokończyłem niedoróbkę teraz jest przelotowy.