Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2015, 20:53 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Siemanko. Mam problem z wyregulowaniem gaźnika i chciałbym wykluczyć poziom paliwa w gaźniku oraz przelot doplywu. Prosiłbym o ocene na podstawie dołaczonych zdjęć.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

-- 31 sty 2015, 21:50 --

Wypowie sie ktoś?

-- 31 sty 2015, 21:52 --

Wypowie sie ktoś?

-- 31 sty 2015, 21:53 --

Wypowie sie ktoś?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 sty 2015, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
poziom jest ok ale możesz mu troszeczke go zwiększyć




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2015, 23:34 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Zwiększał raczej nie będe bo już pojawiały sie objawy wylewania przez nadmiar po zwiększeniu. Ja myślałem czy aby nie zmniejszyć, bo gdy z taką ilością paliwa dochodzi jeszcze pływak to jest po skręceniu jest pełno.

objawy były takie że na obecnym ustawieniu wkręcił sie na obroty ale tak po 15sek otwarcia manetki na full tak jakby brakowało mu paliwa i było buuuuu i gasł a jak się puściło manetke to chodził sobie na wolnych.

na ustawieniu pływaka tak że paliwo na postoju sie przelewało nie było zadnego problemu podczas dłuższego kręcenia wysokich obrotów.





Obrazek

Dziś podciągnąłem niedoróbki czyli rozkręciłem cały dobrze przedmuchałem oraz zauważyłem dziwną rzecz otwór zaznaczony na zdjęciu nie miał w ogóle przelotu, był ślepy, brakowało mu jakieś 2mm to uzyskania prześwitu. Posprawdzałem w innych 2 gaźnikach tec 17,5 i china 16 i ten otwór jest przelotowy i prowadzi do słupka dyszy głównej. Może mi ktoś wytłumaczyć za co on odpowiada?? Bo z zebranych informacji wychodzi na to że powinien mieć przelot. Nie zastanawiając się długo wziąłem wiertło przekroju otworu i dokończyłem niedoróbkę teraz jest przelotowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 10:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
a jaki to masz gaźnik jakiej firmy bo u mnie też sa takie objawy jak u cb czyli brakuje mu paliwa nie nadąża sie napełniać ale u mnie moge dłużej trzymać na full gaz bo to tak po 30s gdzieś zaczyna sie objawiać




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 14:03 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Wm motor 21mm. Na tygodniu spróbuje złozyc i sprawdzic jak teraz śmiga. Mocno wierze w to ze problemy byly spowodowane slepym otworem, poniewaz z tego co myśle jego zadaniem jest rozpylenie paliwa w gardzielu w skutek powietrza napływającego przez ten otwór, na logike powietrze płynie przez otwór od strony filtra powietrza do słupka dyszy głownej i ma jedną droge ucieczki , w górę. Wiec jeśli zapierdziela w górę to pewnie rozpyla paliwo zaciągane przez dysze główną.

Mam na myśli że działa to mniej wiecej tak jak jest pokazane na zdj. czyli powietrze wpływające zabiera mieszanke w góre i ją rozpyla.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 15:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
u mnie jak bym go dowiercił tak jak ma być to bym mógł dać 2 sróbke od regulacji składu mieszanki hehe :) bo z 2 str jest tam miejsce




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 21:57 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
No i jak ręką odjął. W miedzyczasie zmniejszyłem poziom paliwa (niepotrzebnie) bo po dłuzszym czasie manetki na full brakuje mu paliwa ale jest to w ogole nie porównywalne z tym co było. Duzo lepiej odpala, wkreca sie na obroty. Tera tylko podniesć delikatnie poziom paliwa i można chulać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
kuwa to musze luknąć u siebie bo tez mam w garażu gdzieś walnięty ten gaźnik z wm i też ma 21mm




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 16:31 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Gdzies czytalem ze gaźniki z grzybiem od podcisnienia mają oryginalnie wade (zatkany jakis kanał) i dla tego nie chodza jak trzeba, moze o to chodzilo. Bo gdy zalozylen gaźnik nowy to chodzil tylko na wolnych kazda proba dodania gazu konczyla sie zgaśnieciem, na kazdej dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy