Dzisiaj jest 14 lis 2024, 7:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2015, 11:46 
*

Rejestracja: 05 lut 2015, 11:44
Posty: 5
Pojazd: Aerox
Witam, po 3 tyś.km nastał czas na szlif Malossiego sporta 70cc. Zamierzam również zlecić komuś porting (kogo możecie polecić)
i tu rodzą się pytania:

1. Czy seryjny wał z łożyskami skf c3 wytrzyma?
2. Pierwszy szlif jest na 47,4mm tak?
3. Czy żywotność po portingu drastycznie spadnie?
4. Jak mam go docierać?
5. Ile dolewać oleju do zbiornika mając podłączony dozownik?
6. Jaka regulacja gaźnika oraz napędu? Aktualnie Dell 19mm +105dysza, stożek malossi e5, napęd hebo ng 3,5gr + docisk s6 hard


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lut 2015, 14:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
1. Tak oczywiście - o ile korba nie ma luzu na dolnym łożysku
2. sprawdź tam gdzie o tym piszą, :)
3. Każde żyłowanie silnika mocno obniża wytrzymałość, ja osobiście nie robiłbym.
4. Pierwsze kilometry na spokojnie i z wieloma przerwami, dobra regulacja plus dobry olej.
5. Nie dużo :)
6. A to już indywidualnie kolego! Jesli dajesz takie pytanie to nie jetem pewien czy powinienes zabierac się za powazniejszy tuning, bez urazy.

Gaźnik masz fajny, jak zrobisz szlifa ładnie ustawisz i dasz dobry wydech to bedzie długo i super jeździł bez zadnych portingów ;) Napęd też masz, więc ful opcja :) Nic tylko gnać do przodu - ale z umiarem - to tylko 2T i łatwo zagrzać :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2015, 14:54 
*

Rejestracja: 05 lut 2015, 11:44
Posty: 5
Pojazd: Aerox
Oleju na pełny zbiornik dolewałem 50-55ml. Widocznie za dużo - cofa mi go do filtra po czym zostawia plamę w garażu.
1.Luz na korbie góra dół czy prawo lewo?
2. O docieraniu jest milion "poradników" i każdy przeczy innemu niestety :/
3. Co do regulacji - przerobiłem kilka dysz i przy 105 chodzi najlepiej. Bardziej mi napęd "śmierdzi".
Od pierwszych jazd miałem 3,5gr +Stage6 Hard. Zbierał się przyjemnie bez dziur. Gdy kompresja spadła postanowiłem zmienić rolki na 3gr - docisk ten sam. Trochę poużywałem go - nie powiem fajnie się wkręcał. Jeździłem i jeździłem kompresja spadała nadal. Aktualnie ma niesamowitego muła przy 60kmh - przy obecnym stanie cylindra nie da się nim jechać szybciej niż 60 gdy silnik jest ciepły (na zimnym wkręca się dobrze). Gładź wariatora i przeciwtalerza bez rowków i innych niespodzianek.
4. Przy okazji zapytam: Kupiłem kiedyś pasek Stage6 Pro. Okazał się krótszy o jakieś 1-2mm od starego.
Przy zakładaniu go muszę ścisnąć tylne talerze by założyć na wał. Dzięki temu jest jakby "na biegu" od samego początku. Na tym pasku skuter ma ogromny problem z ruszaniem 0-20km/h. Da się czymś to zlikwidować czy po prostu pasek jest dedykowany pod napęd Stage6?
5. Czy polecacie zestaw Colortune do regulacji składu mieszanki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2015, 18:45 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
slawek5t, zależy jaki porting, kumpel ukręcił korbę jak założył polini sporta strojonego na 9k z pro replica więc lepiej zainwestować w wał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2015, 19:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Dolej 20ml na 5litrów i bedzie okej.
1. zostaw już ten wał w spokoju. no chyba że na prawde do wymiany. luz lewo prawo zawsze będzie.
2. docieraj jak napisalem :)
4. pasek ma byc taki jak zaleca producent - koniec kropka.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2015, 22:36 
*

Rejestracja: 05 lut 2015, 11:44
Posty: 5
Pojazd: Aerox
Pasek był Hebo - jak każdy wie firma już nie produkuje części i nie ma po prostu możliwości zakupu tej części. Poprosiłem o pasek który ma takie wymiary i w sklepie doradzili mi Stage6 Pro. Ilość ząbków niby ta sama lecz długość już nie... :/
Co do portingu - chciałem uzyskać maksymalne możliwości cylindra po portingu.
Wydech jaki mam to Stage6 Pro (nie replica).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy