Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2015, 17:28 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Witam posiadam yamahe aerox z takim setupem:
-Cylinder Dr Evo 70
-Gaźnik Dellorto 19mm Black Edition
-Zawór Stage6 NBR z płytkami POLINI
-Seryjny filtr odblokowany
-klin z wyprzedzeniem zapłonu
- Wariator Malossi Multivar
-Przeciwtalerz Malossi Multivar
-korektor overrange
-pasek overrange
-Wydech Spawak pod Dr evo
-dzwon Tec CNC
-sprzęgło malossi fly
i jeszcze kilka pierdołek
Problem pojawia się z regulacją gaznika gdyż na zablokowanym filtrze i dyszy 65 chodzi dobrze,pali na tyk.. gdyż odblokujemy i damy wiekszą dyszę to już nie jest tak fajnie...rano cięzko odpalić,nie osiąga wiecej niż 90 całkowita lipa.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lut 2015, 17:39 
*

Rejestracja: 09 lut 2015, 17:25
Posty: 2
Pojazd: yamaha aerox
pozostań przy dyszy 65 . przy większej dyszy za dużo mieszanki dostaje i sie poprostu zalewa , jaki masz zawór membranowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2015, 17:40 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Stage6 NBR z płytkami POLINI.. własnie chciałbym aby na odblokowanym chodził filtrze




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2015, 19:08 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
odblokuj i daj dyszę 70-75




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2015, 20:12 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
buuuu robi :P




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2015, 22:32 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
80? wgl da sie ruszyć? na pół gazu jedzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 8:06 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
tak, jest nawet 85 ale mam podejrzenia ze membrany siadly




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 10:23 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
dysza 65 przy gazniku 19 i mocnym sporcie? nie przymała cos chyba ok 75 powina być
tez mam podobny problem mam gaznik 21 na dyszy 72 mial dobre przyspieszenie ale nie mial mocy v max dobry swieca robila sie suchawa na dyszy 80 swieca wilgotnawa moc bardzo dobra v max dobry i przyspiezenie ale nie przepala dobrze na wolnych obrotach i duze spalanie sprobowac na 75?
bo ja nie wiem jak mam za mala dysze i robi buuu to i tak siewce mam mokra od paliwa jak jezdzi dobrze nawet czasem odpali ze startera i tak mokra nigdy nie moge osiagnac efektu suchej swiecy

membrana nowa [chinska ale bardzo dobrze dolega powlekana guma]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 11:26 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Mateuszh5, Sprawdziłem dziś membrany dolegają jak nowe Polini polecam .. Okazało się ze odkreciły się sruby od krocca wiec wszystko od nowa uszczelniłem dokreciłem, gaznik wyczysciłem na nowych uszczelkach złozyłem, dysza 80 iglica na 2 ząbku od góry i taki efekt.
Obrazek




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 17:06 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
prawie idealnie ja bym dał jeszcze troszkę powietrza by było idealnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Idealnie?! jeszcze wiecej powietrza?! Chyba raczej w druga strone.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 7:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
witek651 pisze:
Idealnie?! jeszcze wiecej powietrza?! Chyba raczej w druga strone.

Też mi się tak wydawało, że kolor taki jasnawy i wskazywało by na ubogą mieszankę.
Teraz pytanie kiedy była wykręcona świeca? Bo ja chodził tylko na wolnych obrotach to trzeba regulować śrubką składu mieszanki. Jeśli praca była pod dużym obciążeniem to regulacja dyszami.
W jeśli to był pierwszy przypadek to po prawidłowej regulacji na wolnych trzeba zrobić test pod obciążeniem i doregulowywać dyszą.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 8:29 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
robdk, Spokojnie było przejechane kilka prostych :)




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 10:15 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
http://senda.pl/odpowiedni-kolor-swiecy ... -t470.html tu masz pokazane jak powina swieca wygladac moim zdaniem w normie i tak bym zostawil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 12:42 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Mateuszh5, Dziś poszedłem rano i nie da rady go odpalić wiec jest zle .




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 13:50 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no dobra sprawdz jaka jest swieca po probie odpalenia. jak sucha po wielu probach kopania to bedzie trzeba zwiększyć dawke paliwowa /lub ssanie ci szwankuje
masz ssanie reczne czy automatyczne jak automatyczne to może zle działać
jak go odpalisz przejedz z 5-10 km na v maxie troche na polowie itp pozniej sprawdz swiece i daj fotke i zdaj relacje jak go ciagniesz na v maxie czy nie robi bu czy nic nie przerywa jak wkreca sie na obroty czy manetka nie zamulona i jak z moca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 14:13 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
hehe reczne,swieca mokra




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 16:13 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
własnie wiec mowiłem ze jeszce powietrza troszke sprobuj odpalic bez ssania ale z kopa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 20:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
normalne że próbujesz odpalić i jak nie pali to mokra świeca bo ssanie działa...a że nie pali to dziwne ...kompresja dobra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2015, 22:53 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
mozliwe ze ssanie go zalewa wykrec swiece poczekaj troszke zeby odparowalo przekop go bez swiecy z 4 razy wyczysc swiece wkrec odlacz ssanie i zobacz czy odpali jak nei to podłacz ssanie jak nadal nic to znaczy ze dysza za duza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy