Dzisiaj jest 27 cze 2025, 0:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2009, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 10:01
Posty: 140
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Czy jest taka możiwość żeby do Kymco AC włożyć cylek od LC?
Będzie możliwe założenie pompy wody zamiast wentylatora?
Jeśli dało by się tak zrobić to co oprócz chłodnicy i pompy wody będzie potrzebne?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 15:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Niby się da założyć ale po co tobie LC ? i tak większej mocy nie będzie miał a wywalisz hajs w błoto .. Po za tym z tego co pamiętam to byś musiał zmieniać kartery ..




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 02 lis 2009, 15:10 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 10:01
Posty: 140
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Dzięki z odpowiedz.
Tak myślałem,że będzie trzeba kartery zmieniać :/
A co do tej mocy to czemu kymco S9 LC jest mocniejszy od mojej vitalki AC :wink: ?
Te same silniki tylko tamten LC więc chyba jednak od tego zależy większa moc :)




_________________

Kymco Vitality 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 15:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Bo s9 jest typowo sportowym skuterem który ma dawać z siebie wszystko ... ja też niby mam silnik od s9 i po odblokowaniu powinien mój skuter lecieć z 9 dyszek jak s9 ale leciał 80km/h :). To dużo też zależy od przełożeń . Po za tym zawsze powietrzak będzie miał mniej mocy bo to jest raczej skuter do jazdy po mieście .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Masa kolego też na pewno wpływa na osiągi bo z tego co sie orientuje to B&W jest cięższe od S9 ;P
Moja S8 2T niby ma ten sam cylek co Vitalka a idzie nieco słabiej po zdjeciu blokad z waria i gaznika ;p




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 17:23 
*

Rejestracja: 23 lut 2009, 13:53
Posty: 30
Pojazd:
Kolego mylisz się Silnik AC jest słabszy od LC i to właśnie chłodzenie cieczą sprawią że S9 leci lepiej niż vitalka, z kolei B&W leci słabiej od S9 pomimo tego samego silnika ponieważ duża rolę odgrywa tu waga i jeżeli dobrze pamiętam B&W ma krótsze przełożenie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
S9 waży dokłądnie 106kg a Bet Win jest od Super 9 cięższy o 18kg chyba ale nie jestem pewny, a silnik jest taki sam i typ chłodzenia jest również ciecz, za to Vitalka ma chłodzenie powietrzem i jest to skuter bardziej miejski




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy