Dzisiaj jest 01 sie 2025, 17:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lis 2009, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Powiedzcie mi pasek w pozycji startowej powinien leżeć dotykać tulei wariatora czy być oparty
na tależu wariatora i nie dotykać tulei waria




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 12:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
POWINIEN opierać się na tulei. wtedy jest najlepsze przyspieszenie i nie ma mułów na starcie




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 13:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Dzięki za odpowiedź :mrgreen:




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 19:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Proszę bardzo.
Tylko że nieraz przy takiej konfiguracji pasek nie chce wyjść max wysoko na wariatorze..




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 21:28 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Konstrukcja pasa i talerzy po których chodzi nie przewiduje styku tulei z pasem. Co więcej taki styk nie daje przyczepności takiej jak krawędziami bocznymi.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 22:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Hmm, jak u siebie przedłużyłem tulejkę i pasek znalazł się bliżej niej to start skutera wyraźnie się poprawił..
Do tego całego galimatiasu dochodzi chyba rozmiar ściętego stożka.
Jeśli stożek jest mocno ścięty to wtedy Mycen chyba masz rację, że pasek nie może być na tulei. A jeżeli ścięcie jest łagodne to pas może oprzeć się na tulei waria, ponieważ powierzchnie boczne paska dobrze przylegają do talerzy.
Dobrze mówię ? :) nie wiem czy dobrze filozofuje :D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 22:35 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tu chodzi o klinowanie się pasa w talerzach. Dopóki się klinuje to ciągnie, jak oprze się na tulei z małym klinowaniem to koniec jazdy. Zęby na pasie to tylko element usztywniający i nie od nich zależy skuteczność.
slawek5t pisze:
przedłużyłem tulejkę i pasek znalazł się bliżej niej
Bliżej nie znaczy na :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ciekawi mnie bardzo ta zależność i przeprowadziłem pewien test tuleje ma skrócona o jeden mm założyłem pasek szerszy 788x17 pasek oparty jest o wariator i przeciwtalerz i start jest dośc kiepski taki muł,ale mam pasek 792x16,6 i go założyłem i jest on bliżej tulei waria i start i przyspieszenie są o niebo lepsze.?????




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2009, 23:06 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Na tym polega zależność przełożenia. O wiele łatwiej wystartować z pasem blisko tulei i niz wysoko na wario. To chyba nie wymaga wyjaśnień :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy