Dzisiaj jest 28 lis 2024, 15:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2015, 10:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 1:24
Posty: 199
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS 2t Naked
Panowie pytanko !
Skuter ciężko pali trzeba pod święcę podlewać żeby zassał paliwo bo tak po prostu nie dostaje pod święcę samemu na co spojrzeć ? a drugie Brak wolnych obrotów czyli odpalam i 5 tyś obrotów a na regulacje gaźnika nic a nic nie reaguje ??

Setup:
tec 50 z chinskim tłokiem
wydech gianelli
sport naped
gaznik seria kymco

I czy możliwe jest to że przez przytarty cyl słabo zaciąga paliwo ?? że jak zimny pod święcę podlewać trzeba ?? :roll: :roll:




_________________

MoNster Kymco Agility SuMMeR Projekt 2014 !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2015, 11:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Lewe powietrze zasysa.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 12:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 1:24
Posty: 199
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS 2t Naked
sprawdzałem wszystko jest ok tylko sprawa nie pokoi mnie pod kanałem wydechowym wypuszcza tam lekko dym oraz mam obudowe na cyl czarną tą i od swiecy na około podmuchuje mi powietrze więc co radzicie ?? :roll:




_________________

MoNster Kymco Agility SuMMeR Projekt 2014 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2015, 13:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Uszczelnić, to bo jak jest zimny to większe rozszczelnienie jest ze względu na kurczliwość materiału.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2015, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 1:24
Posty: 199
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS 2t Naked
czym można uszczelnić ? i jak rozpoznać że tak lewe ?

Jeśli to uszczelnie to kłopot z obrotami spadnie ? normalnie wolne będę posiadał ? :roll:

-- 26 lut 2015, 23:30 --

dobra bawiłem się i nic od wydechu elegancko jest moc itp ale są wysokie dalej obroty po odpaleniu :)
HELP LUDZIE..




_________________

MoNster Kymco Agility SuMMeR Projekt 2014 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy