Dzisiaj jest 04 mar 2025, 13:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2015, 11:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Zdejmij z gaźnika tylko przewód paliwowy i zacznij kopać/kręcić, jeśli z przewodu leci paliwo, to do czyszczenia ponownie gaźnik, jeśli nie leci, sprawdzić kranik podciśnienia, szczelność połączenia króciec -> gaźnik, Przewód podciśnienia i jego szczelność. Skoro nie zasysa paliwa musi być zafajdany gaźnik, albo nieszczelność.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lut 2015, 6:52 
*

Rejestracja: 15 lut 2015, 15:11
Posty: 20
Pojazd: Malaguti f12
Po kopaniu leci trochę paliwa
Kranik jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy