Dzisiaj jest 04 mar 2025, 15:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2015, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Witajcie, mam takie pytanie, czy jeżeli kranik nie trzyma paliwa i leci z niego non stop to czy jest możliwość aby zaworek nie trzymał paliwa i paliwo uciekało np przez przelew czy gdzies indziej ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2015, 17:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak zaworek dobry to nic nie ucieknie, pod warunkiem że dobrze jest ustawiony pływak (poziom paliwa w gaźniku). Nie w każdym da się to przestawić. Jak jest cały plastikowy pływak to nic nie zrobisz, ale jeśli ogranicznik jest metalowy to można sobie podnosić i opuszczać ... , bo jak przelewa komorę to będzie uciekało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
U mnie jest plastikowy cały, ale wydaje mi sie ze jest okej bo włożyłem drugi gaźnik i tez ciekło tyle ze troszke mniej .

-- 19 lut 2015, o 14:50 --

przepraszam za PPP, ale wypowie się ktoś jeszcze ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 17:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli masz cały plastikowy pływak bez możliwości regulacji i przepuszcza paliwo to zaworek jest popsuty lub wybite gniazdo pod niego w gaźniku.

PS.Jaki masz kranik paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
u mnie jak kranik nie trzymał to paliwo lało mi sie z filtra powietrza kiedyś przez noc wylalo mi sie 2 l :/ a teraz mam nowy kranik od chinola i trzyma :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
No mam paliwo pompke taką :

http://allegro.pl/pompka-pompa-paliwa-p ... 98206.html

ale ona leje paliwo non stop a wydaje mi sie ze uszczelka pod komorą nie wytrzymuje i przecieka.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 18:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli cieknie na składaniu gaźnika z pokrywą to uszczelka do wymiany. Dodatkowo sprawdziłbym ten zaworek z pływakiem czy domyka.Trzeba rozebrać gaźnik ,podnieść pływak czyli tak jakby domykał dopływ paliwa i dmuchnąć kilka krotnie w króciec gdzie dochodzi paliwo do gaźnika ustami. Jeśli powietrze przechodzi na drugą stronę to jest od strony zaworku to coś jest walnięte tak jak napisałem wyżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
sprawdzałem, uszczelke dawałem nową, próbowałem nawet podpiac banke z benzyną i wtedy nie cieknie, tylko jak jest podpięty do skutera i pojezdze, zostawie na noc a rano jest mokra na obrzeżach




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 18:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No to pozostaje zaworek lub gniazdo pod niego do sprawdzenia.
Miałem dellorto 17,5 i po trzech latach użytkowania [Gaźnik był kupiony nowy] wybiło mi to gniazdo pod zaworek.Wymiana zaworku na nowy jak i próba doszlifowania tego gniazda nic nie dała.
Obecnie mam go jako eksponat na półce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
ja próbowałem na nowym zaworku i jest tak samo, próbowałem tez na innym gaźniku i jest to samo ..




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 19:39 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
bardzo dziwne, kranik nie odpowiada za poziom paliwa w gaźniku , od tego jest zaworek , nawet jakbyś miał podłączony gaźnik do ,, butelki" to sprawny zaworek odetnie dopływ paliwa po napełnieniu gaźnika , pamiętam czasy kiedy nie było automatycznych kraników a manualny nie zawsze się pamiętało zamknąć i nic się nie działo , a np . trabant , syrena , czyli zasilany gaźnik grawitacyjnie nie miały kraników . nikt nie podnosił maski :mrgreen: żeby zamknąć kranik przy każdym postoju. gażniki masz na złom




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 19:56 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
jarek2176 pisze:
gażniki masz na złom
x2
Chociaż tu na forum był temat że ktoś pogłębił to gniazdo wiertłem M5 około 1mm ,następnie przeleciał to gniazdo pastą do zaworów i na końcu zamontował do tego modelu gaźnika taką przedłużkę na bolec trzymający pływak aby pływak się trochę odsunął do tyłu i przez to wcześniej domykał podczas napełniania.Takie zestawy naprawcze do tych pływaków były podobno kiedyś w sprzedaży.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2015, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Ale zeby na 2 gaźnikach tak się działo ? Oba były sprawne, bo drugi wyjęty ze skutera w którym paliwo nie ciekło .

No własnie wracając do butelki, jak mam bańke podpiętą do gaźnika i wtedy trzyma w 100 % nic nie cieknie, to dlaczego nie trzyma przy skuterze ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2015, 20:05 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
to jeździj na butelce :mrgreen: ,. sory głupi ale śmieszny żart ; zmieniałeś kranik gdzie podpięte podciśnienie kruciec , gaźnik? jak nie podmieniałeś i robi tylko na tym kraniku to może jak dostanie silne podciśnienie paliwo idzie też węrzykiem od podciśnienia , może to głupi pomysł ale innych nie mam , jak gażnik trzyma w ostateczności przerób na manualny kranik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 10:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
paliwo nie idzie przez podciśnienie, wydaje mi sie ze kranik daje paliwo non stop poprzez grawitacje i zaworek nie daje rade i paliwo sie wylewa.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 11:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Pożycz od kogoś kranik podciśnieniowy na próbę i zobaczysz co i jak. Od biedy taki chiński kranik to koszt raptem 20zł, więc nie majątek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
ja mam pompke paliwa a nikt nie ze znajomych w poblizu nie ma takiego czegoś. Czyli reasumujac: zaworek ma utrzymac całe paliwo z baku bez względu w jakim stanie jest kranik ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 16:22 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
Czyli reasumujac: zaworek ma utrzymac całe paliwo z baku

Tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
w takim razie nasuwa się pytanie po co są kraniki ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 18:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po to, by nie zalewało Ci gaźnika. Jestem nauczony na tych starych, manualnych :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy