Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2015, 22:55 
*

Rejestracja: 02 gru 2014, 23:32
Posty: 39
Pojazd: YAMAHA NEOS
Witam posiadam yamahe neos 2005 wymieniałem w niej łożyska i uszczelniacze ponieważ siadły wszystko poskładałem jak powinno być ale nie chce odpalić tzn załapuje na chwilę i gaśnie paliwo dochodzi bo świeca mokra iskra Też jest i to spora po dłuższym kopaniu paliwo wycieka kolankiem przytykałem gaźnik ręką ale to nic nie pomogło nigdzie nie widać żadnych wycieków oprócz tych z kolanka przewody sprawdzone wszystko jest ok komresje sprawdzałem palcem wiem że to nie sprawdzanie w taki sposób ale nie mam czym sprawdzić a palec wypcha całkiem mocno jaka może być tego przyczyna proszę o szybką pomoc




_________________

cylek: Dr Evo 70cc
gaźnik: jak narazie dellorto 12,5
Wario: Top Racing Next Generation
wydech: china
Sprzęgło: Tec Evo Racing d.107mm
Filtr: seria


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lut 2015, 0:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
sprawdź kompresję ...
i zmień świecę na początek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 1:22 
*

Rejestracja: 02 gru 2014, 23:32
Posty: 39
Pojazd: YAMAHA NEOS
bart1aerox100 pisze:
sprawdź kompresję ...
i zmień świecę na początek


sprawdzałem na dwóch świecach i jest to samo




_________________

cylek: Dr Evo 70cc
gaźnik: jak narazie dellorto 12,5
Wario: Top Racing Next Generation
wydech: china
Sprzęgło: Tec Evo Racing d.107mm
Filtr: seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 5:27 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A kompresja?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 9:51 
*

Rejestracja: 02 gru 2014, 23:32
Posty: 39
Pojazd: YAMAHA NEOS
Komor pisze:
A kompresja?


nie mam czym sprawdzić a do warsztatu mam z 3km więc go nie będę pchał tyle palcem jak się przytka to się wydaje spora le to może się tak tylko wydawać, on załapuje na chwile i gaśnie ale świeca jest bardzo mokra nie wiem czy go nie zalewa muszę sprawdzić gaźnik




_________________

cylek: Dr Evo 70cc
gaźnik: jak narazie dellorto 12,5
Wario: Top Racing Next Generation
wydech: china
Sprzęgło: Tec Evo Racing d.107mm
Filtr: seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 11:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
1 co to podłączyleś mase do silnika u mnie jest ona przykręcona przy rozruszniku




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 13:26 
*

Rejestracja: 02 gru 2014, 23:32
Posty: 39
Pojazd: YAMAHA NEOS
a więc przeczyściłem gaźnik dysze były zaśniedziałe teraz skuter pali tylko mam z nim mały problem który miałem z nim wcześniej skuter jeździ normalnie tylko na ssaniu bez ssania chodzi tylko na wolnych jak dam gazu to zaczyna się dusić i gaśnie jak wyłącze sanie podczas jazy to jedzie do puki nie puszczę manetki do pewnego zakresu później zaczyna go zamulać,co może być tego przyczyną gaźnik był regulowany ale to nic nie daje




_________________

cylek: Dr Evo 70cc
gaźnik: jak narazie dellorto 12,5
Wario: Top Racing Next Generation
wydech: china
Sprzęgło: Tec Evo Racing d.107mm
Filtr: seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 16:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Masz w nim filtr paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
może to być sprężanie. W moim temacie ostatnie malagutti tak miało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 18:04 
*

Rejestracja: 02 gru 2014, 23:32
Posty: 39
Pojazd: YAMAHA NEOS
tzn. jeżeli chodzi o cyl to przed remontem na 50 jechał 80 aktualnie też mam serie założoną




_________________

cylek: Dr Evo 70cc
gaźnik: jak narazie dellorto 12,5
Wario: Top Racing Next Generation
wydech: china
Sprzęgło: Tec Evo Racing d.107mm
Filtr: seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 18:07 
*

Rejestracja: 21 lut 2015, 11:17
Posty: 70
Pojazd: Motowell Magnet Rs
załóż większą dysze i filtr storzkowy to będzie good! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 19:49 
*

Rejestracja: 02 gru 2014, 23:32
Posty: 39
Pojazd: YAMAHA NEOS
pavlo2000 pisze:
załóż większą dysze i filtr storzkowy to będzie good! :D



dysza jest 78 druga jest 45 a na tej małej nie widać numeru




_________________

cylek: Dr Evo 70cc
gaźnik: jak narazie dellorto 12,5
Wario: Top Racing Next Generation
wydech: china
Sprzęgło: Tec Evo Racing d.107mm
Filtr: seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2015, 20:01 
*

Rejestracja: 21 lut 2015, 11:17
Posty: 70
Pojazd: Motowell Magnet Rs
wymień tylko tą większą na 90 ale nie wiem na 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2015, 18:17 
*

Rejestracja: 02 gru 2014, 23:32
Posty: 39
Pojazd: YAMAHA NEOS
Witam problem został rozwiązany mianowicie problemem była iglica była na drugim ząbku od góry więc była opuszczona i była za mała dawka paliwa w stosunku do powietrza więc dałem iglice na drugi ząbek od dołu i już chodzi bez ssania i wchodzi na obroty, jeszcze nie jeździłem bo dopiero skończyłem robić, jutro dam znać co i jak po jeździe

-- 23 lut 2015, 19:17 --

A więc tak dzisiaj zrobiłem jazdą próbną trochę ma muła z początku i przerywa dopiero od pewnego zakresu obrotów idzie równo nie wiem co to może być miałem tak odkąd go kupiłem ale zaczyna mnie to denerwować sprawdzałem na dwóch świecach i dalej to samo, proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu




_________________

cylek: Dr Evo 70cc
gaźnik: jak narazie dellorto 12,5
Wario: Top Racing Next Generation
wydech: china
Sprzęgło: Tec Evo Racing d.107mm
Filtr: seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy