Dzisiaj jest 01 paź 2024, 0:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2015, 20:49 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 11:36
Posty: 17
Pojazd: Malaguti f12
Witam. posiadam malaguti f12 ac z 2011r przebieg 13 tyś. mój problem jest taki że ostatnio nie mogę jej zapalić ze startera nawet jak jest ciepła a z kopniaczka odpale za strzał bez problemu. jakie mogą byc przyczyny co sprawdzić . wymienić? drugie pytanie brzmi jaka jest prawidłowa kompresja malagi. jutro będę miał możliwośc sprawdzenia więc chciał bym wiedzieć czy jest ok. Proszę o komentarze i pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 mar 2015, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Problem z odpaleniem może być taki, że już akumulator padł ;) A kompresja tak no ponad 8 bar ;)




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 21:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
przecież przy jeździe akumulator się ładuje jony wracają, więc nie możliwe że akumulator padł nie pisz głupot. Co się dzieje jak próbujesz odpalić ze startera? może zobacz rozrusznik, zobacz koło pośrednie bądź bendix co się z nimi dzieje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Jak nie możliwe? Ja piszę głupoty? Akumulator nie trzyma napięcia i tyle ;) Ja podałem jedną z przyczyn tylko ;)




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 6:55 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 11:36
Posty: 17
Pojazd: Malaguti f12
A przyczyną może być świeca?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 7:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Chodzi o to, że jak jest słabszy akumulator to w momencie rozruchu pochłania znaczną część energii i nie ma jej wystarczającej na dobrą iskrę i nie zapala.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 8:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
olek741 pisze:
Jak nie możliwe? Ja piszę głupoty? Akumulator nie trzyma napięcia i tyle ;) Ja podałem jedną z przyczyn tylko ;)

x2




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 11:00 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A kreci w ogóle? Przyczyna może być slaba kompresja. Jaka masz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 11:17 
*

Rejestracja: 10 lut 2015, 11:36
Posty: 17
Pojazd: Malaguti f12
tak kręci nawet nieźle. a kompresji niestety nie udało mi się dzisiaj sprawdzic dopiero za tydzień niestety może mi się uda:( a może to być np wina benzyny 98 bo taka właśne teraz jest w skuterze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 12:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie, paliwko masz dobre. U mnie byl ten sam problem co Ty masz i winowajca byly zużyte pierścienie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy