Dzisiaj jest 23 lis 2024, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2015, 23:04 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 17:25
Posty: 16
Pojazd: yamaha neos yn 50 2t
Witam.Posiadam yamahe neos 50cc z 2008r. Jakie będą jej maxymalne osiągi po tuningu?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 mar 2015, 23:08 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Zależy ... Jakiej klasy wybierzesz tuning,ile pieniędzy możesz na niego przeznaczyć




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2015, 23:12 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 17:25
Posty: 16
Pojazd: yamaha neos yn 50 2t
no np jak wybiorę tuning średniej klasy to jakie by były osiągi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2015, 23:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Około 110-120 jeśli dobrze wyregulujesz i dobierzesz części.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2015, 23:39 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 17:25
Posty: 16
Pojazd: yamaha neos yn 50 2t
a jaki to by był koszt ( tak mniej więcej)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 0:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
nikodem239 pisze:
Około 110-120 jeśli dobrze wyregulujesz i dobierzesz części.


Chyba z silnikiem odrzutowym na plecach. Pomyśl co może się na średnie części składać i wtedy pisz.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 9:38 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
seba84_2005 pisze:
nikodem239 pisze:
Około 110-120 jeśli dobrze wyregulujesz i dobierzesz części.


Chyba z silnikiem odrzutowym na plecach. Pomyśl co może się na średnie części składać i wtedy pisz.


X2. Prędkosć max moze byc 100-110 ;) przy dobrych częściach




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
mucia98 pisze:
seba84_2005 pisze:
nikodem239 pisze:
Około 110-120 jeśli dobrze wyregulujesz i dobierzesz części.


Chyba z silnikiem odrzutowym na plecach. Pomyśl co może się na średnie części składać i wtedy pisz.


X2. Prędkosć max moze byc 100-110 ;) przy dobrych częściach

x3 Chyba pierwszy raz sie zgadzam z mucia98




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 11:41 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
Zodiak20, zacznijmy od tego że wyróżniamy 3 albo 4 klasy tuningu
SPORT - podstawowy poziom tuningu. Osiągi są wystarczające, spalanie nie jest strasznie wysokie, a żywotność nie spada jakoś znacznie. Jego koszt przy nowych częściach to ok1500-2000zł
RACING- mocniej wysilone silniki, zazwyczaj z aluminiowymi cylindrami. Mają stosunkowo duże spalanie jak i mniejszą żywotność od sporta, jednak można uzyskać znacznie mniejszą moc. Jest to poziom dla wymagających osób, jednak jeszcze w miarę nadaje się do codziennej eksploatacji. Koszt przy nowych częściach, w zależności oczywiście od firm itd. to ok 3000-4000zł
EVO - to już naprawdę wysilone silniki, głównie na wyścigi. Mają duże spalanie, małą żywotność, duże koszty utrzymania i sporą moc. Koszt może się wachać nawet do kilkunastu tysięcy złotych
BIG BORE - niektórzy zaliczają je do evo. Są to wysilone silniki o pojemności większej od 70ccm, czyli np. MHR Bigbore 86 czy Polini Big evo 94.
Teraz wybierz sobie którą chcesz klasę i wtedy odpowiemy Ci na pytania :wink:




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ja jak miałem na klasie sport to max 95 km/h szedł według gps




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 16:07 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
mateusz6118 pisze:
ja jak miałem na klasie sport to max 95 km/h szedł według gps

Jeśli mówisz o częściach z podpisu,to się nie dziw :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 18:32 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 17:25
Posty: 16
Pojazd: yamaha neos yn 50 2t
No to mi pasuje klasa SPORT :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
PrzemekB, wiem o co ci chodzi ale sie mylisz bo wcześniej miałem ac malossi sport 70 który poszedł sie yebać a teraz mam lc i nie było mnie stać na cos lepszego :/




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 18:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Średnia klasa to raczej RACING a nie SPORT. Bo SPORT to najniższa klasa tuningu. Około 100km/h na tej klasie wyciśniesz. Zależy czy użyjesz do tego markowych dobrych części a nie cylek za 40zł z allegro.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy