Dzisiaj jest 30 lis 2024, 22:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2015, 2:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Hejka.
Nowy sezon niebawem się zacznie, dla mojego pierdzika i mam mały problem.
Zimą grzebałem, wymieniłem parę części na racing-owe i wczoraj wsiadłem, żeby ocenić efekty.

Generalnie jest moc, dźwięk wydobywający się z silnika, przypomina ten z torów wyścigowych. Skuter bardzo szybko wchodzi na maksymalne obroty. Manetka szybko na full, ryk silnika i kapeć nawet po żwirze nie chce się zakręcić.
Niby przyśpieszenie ma, zbiera się do 50 dość fajnie, ale coś go boli, biorąc pod uwagę obroty i wydobywający się dźwięk, powinien rwać na koło, a tak nie jest.

Odkręcając powoli manetkę, zauważyłem że sprzęgło łapie gdzieś przy 8tyś obrotów, czyli bardzo wysoko. Cylinder ten kręci maks 102tyś na stopce :P Ze mną na pokładzie 8-9tyś

Nie wiem za bardzo, czyja to wina, może mnie nakierujecie?

Sprzęgło mam regulowane, więc twardość sprężynek maksymalna dla tego cylindra.
Dzwon Tec CNC
Sprężyna centralna stage6 medium 42kg
Wariator polini hi-speed, rolki 3x 7.1g i 3x 4.5g
Wydech leo zx-r


Ostatnio zmieniony 13 mar 2015, 7:48 przez mysiopysio, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 mar 2015, 8:10 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Tak na szybko - to wydaje mi się, że centralka hard, lżejsze rolki (by obroty pracy były w okolicach 9-10 tyś obr/min) inny tłumik. Sprawdź czy na postoju pasek na wario schodzi na sam dół. Gdyby nie to podkładka pod tuleję.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 7:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Centralka medium ma 42kg docisku, Hard 47kg, więc chyba nie warto :P

Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy, co to może być, to korektor momentu obrotowego, który nie wyrabia takich obrotów i najzwyczajniej w świecie pasek się ślizga na tym setup-ie.

Pobawię się jeszcze rolkami, ale znając ten wariator to jak założę lżejsze, będzie buczał nie oddając mocy, a jak cięższe to dalej będzie wył na starcie, ale później po rozpędzeniu nie będzie wchodzić na wyższe obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy