Dzisiaj jest 28 lis 2024, 15:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2015, 22:32 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Witam taki problem top per trophy 70 gaznik dellorto 17,5 filtr polini air box iglica a7 na srodkowym zabku. Problem polega na tym ze na dyszy 80 zalewa a boje sie ze na mniejszej zatre cyl zawsze mi sie wydawalo ze przy takim setupie to min. 80 do 100 dysza. Co moze byc grane?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 mar 2015, 23:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2014, 15:28
Posty: 393
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Yamaha Aerox
na 17.5 dysza 80 i zalewa ?
Ja mam tez trophy +dell19 +c16 i mam dysze 85 i jest git
sprawdź czy wszystko z pływakiem git :D




_________________

YAMAHA AEROX FULL SPORT:
yamaha-aerox-green-black-white-by-mefiu-pro-replica-t379716.html



JAWA 20 PANCERKA
jawa-20-pancerka-72-by-mefiu-t406904.html


ZAPRASZAM :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 3:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Eee no bez jaj, skoro zalewa to zła proporcja mieszanka powietrze. Dokręć do końca śrubkę mieszanki, przy filtrze i jak dalej nie będzie się wkręcał dobrze na obroty, to mniejsza dysza główna.

Jak zalewa tzn że twój pierdzik nie potrzebuje tyle tanku, a teorie typu że do 70cc powinien być 21mm gaźnik, żeby było dobre chłodzenie od wewnątrz to są jakieś pierdoły. Do skutera pokroju sport spokojnie
17.5, chociaż mi osobiście najlepiej i tak jeździ na 16mm , przejechane 17tyś. km i pali 3-4l , a na 17.5 5l ;]

Jak boisz się o zatarcie i chcesz mieć lepsze chłodzenie to dolewaj dodatkowo oleju do baku, przy okazji lepiej dotrzesz cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 14:37 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Dokrecajac srubke zwiekszasz ilosc paliwa takze jeszcze bardziej bedzie zalewac. O chłodzenie sie nie boje bo jest chłodzony ciecza. A na jakiej dyszy jezdzisz na 17,5?? Dolewam 100ml oleju na 5 litrów beny + dozownik sprawny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 15:31 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
co z tego ze jest chłodzony ciecza bardzo łatwo zagotowac jak powietrzaka jesli bedzie zla regulacja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
@Snajper
No to ja nie wiem coś ty za gaźnik kupił, w każdym bądź razie, zachowanie gaźnika powinno być następujące:
Bez filtra powietrza, dokręcając śrubę mieszanki do oporu, powinny Ci obroty spadać, bo dokręcasz powietrze, więc i pobór paliwa będzie mniejszy. Gazujesz na stopce i sprawdzasz czy się wkręca. Jeśli tak to zakładasz filterek i powinny obroty spaś aż do zgaśnięcia silnika, wtedy po trochu odkręcasz śrubkę. Jeżeli zaś przy dokręconej do oporu śrubce, wciąż się nie wkręca tzn że dysza do zmiany na mniejszą. To po prostu taki mój sposób ;]

Do zestawu 17.5mm wsadzili mi dyszę 100, więc miałem podobny problem i na dyszy 70 już inaczej reagował gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 18:43 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Gaznik jest nowka zamowiony z mielocha oryginal dellorto. Ale wkrecajac srubke do oporu zwieksAsz dawke paliwa, jak ja wkrece to obroty spadaja skuter wkreca sie dobrZe tylko swieca czarna i mokra. A ty na tej dyszy 70 i gazniku 17,5 zrobiles tyle km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 1:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Na mikuni 16mm zrobiłem 17tyś. Kupiłem 17.5mm z ciekawości, czy będą lepsze osiągi i wciąż jeżdżę na mikuni, bo mniej pali nawet na tej samej dyszy. Po prosu inaczej reaguje na dodawanie gazu, przy manetce full jedzie tak samo jak na pół manetki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 6:32 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
A jaka masz dysze i filtr przy tym mikuni 16? I jaki dokladnie cyl?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 16:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
A kto Wam głupot nagadał, że śrubką regulacji ustawia się ilość paliwa? Śrubka regulacji reguluje tylko ilość powietrza jaka ma być dostarczana przy zamkniętej przepustnicy i ta śrubka współdziała z dyszą wolnych obrotów, To dysza wolnych obrotów reguluje ilość paliwa na wolnych, a po otwarciu przepustnicy na około 50% śrubka regulacji nie ma znaczenia, bo wtedy dysza główna przejmuje sprawę. Iglica reguluje ilości paliwa jaka ma być dostarczana przy odpowiednich obrotach aby zgrać moment z dyszą główna pod odpowiednie obroty. (to, że się ustawi iglicę na najniższe położenie nie oznacza mniejszego spalania). Jeśli opuścisz iglicę, to wtedy pełne otwarcie dyszy głównej nastąpi powiedzmy przy podniesionej przepustnicy na około 70% (jak jest zła iglica może być tak, że nie otwiera dyszy na 100% nawet przy otwartej przepustnicy na maksa), jak podniesiesz iglicę, to może być już na full dysza otwarta przy 30% uniesienia przepustnicy i wtedy przy średnich obrotach może zalewać, bo dostaje za dużo paliwa pod te obroty.

Skoro zalewa, to trzeba gaźnik wyregulować i właśnie odkręcić śrubkę regulacji składu mieszanki żeby dostarczyć więcej powietrza. Poza tym nie wiesz, czy zalewa go na wolnych (średnich obrotach), czy na wysokich. Wyczyść świece i postaraj się pojeździć z przepustnicą otwartą ponad 50% i wtedy zostaw do ostygnięcia. Jak ostygnie wykręć świecę i będziesz wiedział kiedy go zalewa.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 17:57 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no tak ale własnie nigdy nie wiadomo jak go zalewa bo jedziesz na na 50-90-100% jest dobrze wracasz do domu a swieca mokra bo zalewa na wolnych i ciezko wtedy okreslic czy za duza dysza głowna czy obrotow czy regulacja powietrza czy tez iglicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2015, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
No to jak sobie nie radzisz trzeba oddac do fachowca i ustawi prawidlowo, albo jechac na stacje diagnostyczna tam gdzie robi sie przeglady samochodow, tylko na taka gdzie maja analizator spalin i poprosic ich zeby sprawdzili analizatorem sklad mieszanki w spalinach. Jak sie dogadasz z gosciem i sypniesz groszem, to ci pozwoli sie pobawic w tym czasie z regulacja. Sam tak robie i idealnie sobie ustawiam po grzebaniu w silniku sklad mieszanki.

Możesz dać mniejszą dyszę główna i sprawdzić na full manecie, jak zacznie przerywać, to za mała dysza i już wiesz, że wcześniejsza była okej, tylko wolnych za duża. Poza tym obstawiam dysze wolnych, albo zla regulacje po pod taki setup, to spokojnie na dyszy 90 ludzie lataja. Ja na takim gazniku przy obecnym cylu latalem na dyszy 80 z filtrem fabrycznym bez zwezki, a na stozku dysza 90 i nie bylo problemu.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy