Dzisiaj jest 27 lis 2024, 12:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2015, 7:21 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Witam
Wczoraj chciałem odpalić gilerę. Iskra jest, gaźnik czyszczony. Kopałem z 5 minut i nic. Wtedy spróbowałem za pomocą wiertarki i przez przez przypadek zakręciłem wariatorem w prawo skuter odpalił od razu chciałem ruszyć ale skuter ruszał do tyłu :D. Zgasiłem i wtedy zauważyłem że zakręciłem wariatorem w złą stronę. Przemieniłem obroty na wiertarce i kręciłem w lewo tak jak kopką i mogę tak kręcić z 2 minuty i nic nawet nie załapie.
Co może być tego przyczyną że jak zakrece wariatorem w prawo to odpala od razu a jak kręcę w lewo to żadnej reakcji?

Liczę na Waszą pomoc :D
bo nie mam pojęcia co z tym zrobić.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 mar 2015, 21:05 
*

Rejestracja: 10 cze 2014, 20:27
Posty: 73
Pojazd: Aprilia Sr Factory 2005 wtrysk
wez sprawdz czy dobrze kable w cewko module podłaczyłes




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 18:27 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Sprawdziłem i kable w cewko module połączone prawidłowo. Na próbę zamieniłem kable ale wtedy nie mam iskry. Jeszcze dzisiaj sprawdzałem kompresje i wykazało 8,5 bar także sprężanie nie najgorsze :D
Czy ma ktoś jakiś pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
A nie dłubałeś ostatnio przypadkiem w okolicach iskrownika/magneta?




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 22:22 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ostatnio tak bo miałem cały silnik rozpołowiony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2015, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
Klin na wale nie wypadł?
Masa podłączona dobrze?
Pamiętam, że kiedyś ktoś z moich znajomych nie miał podłączonej masy czy tam mu nie łączyło i miał podobnie.




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2015, 7:03 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Jutro postaram się to sprawdzić i napiszę co i jak. Ale chyba jedynie coś z tym klinem bo jak by masa nie była podłączona to by chyba w ogóle nie było iskry. Ale jutro sprawdzę dla pewności.

-- 18 mar 2015, o 07:03 --

Wczoraj zdjąłem magneto i okazało się ze klin na wale wypadł i niektóre zwoje cewki były poprzerywane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2015, 7:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
Naprawiłeś i już cyka?




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2015, 10:08 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Zamówiłem nowy iskrownik jak paczka przyjdzie to wstawię i napiszę czy juz wszystko działa tak jak trzeba. Do piątku mam nadzieje że zdążę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy