Dzisiaj jest 24 lis 2024, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 mar 2015, 16:56 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Cześć :) Jako,że kończę składanie mojego skuterka,a nigdy nie regulowałem napędu,to zwracam się z prośbą do Was :)
Skuter: Yamaha Slider,silnik Minarelli Vertical
Co chcę osiągnąć? Skuter jest do stuntu,także jak najlepsze przyspieszenie
Jakie muszę kupić mniej więcej dysze,sprężynki sprzęgła,centralną?
Set:
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Dzwon:Stage6 Wingcooler
Gaźnik: Dellorto 19,albo 21
Wkład filtra powietrza Malossi Double Red Sponge

Prosiłbym również o podanie +-
Spalania na gaźniku 19 i 21
V-maxa
Przyspieszenia

Jeszcze jedno pytanie,muszę od razu zmieniać pasek na np. Dayco,czy mogę seryjny wyjeździć do końca,aż pęknie? I czy mógłbym jeszcze coś kupić dla lepszych osiagów?
PS:Wiem,że jestem wymagający :P i że nikt nie poda tego dokładnie,chciałem zapytać tylko tak orientacyjnie,żeby wiedzieć co kupić :wink:
Z góry wielkie dzięki :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler


Ostatnio zmieniony 16 mar 2015, 20:48 przez PrzemekB, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 mar 2015, 19:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Setup calkiem przyjemny, chociaz za duzo mocy w stuncie to tez nie zadobrze, wiem cos z wlasnego doswiadczenia.Sam pasek, warto sprawdzic jego stan, wytarcia, pekniecia itd jezeli odwrocisz pasek i znajdiesz jakies rozszarpania, pekniecia, to warto juz pomyslec o jego wymianie.Polecam zwykly DAYCO, zadne kevlary,poprostu zwykly, nie psuje tak wariatora.Wkoncu lepiej czesciej wmienic pasek niz wariator.;) Co do regulacji napedu, tu zaczyna sie bajka, rolki dobierasz takie by skuter nie krecil obrotow z kosmosu, ale zeby tez nie byl ociazaly, musisz testowac na roznych gramaturach, ja zawsze dobieralem co 0.5g i sprawdzalem, patrzylem na tych ma ciezej, na tych lzej, to tak mnw w polowie dobieralem i patrzylem. Docisk, dobierasz taki by pasek sie nie slizgal, ale zeby tez nie byl za twardy, bo skuter bedzie krecil obroty, a v-max tez nie bedzie za dobry, sprezynki to takie by skuter nie mulil do 20 km/h to tak mnw opisane, jak rzut beretem.Spalanie, to zalezy od stanu czesci, dynamiki jazdy,regulacji i wiele innych rzeczy, ciezko okreslic tak mnw 4-5.5l w tych granicach, w spalaniu miedzy gaznikiem 19 a 21 nie bedzie kosmisznej roznicy, takze lepiej zainwestowac w 21, lepszy przeplyw mieszanki i chlodzenie wew cylindra.:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2015, 18:40 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
buniek pisze:
Setup calkiem przyjemny, chociaz za duzo mocy w stuncie to tez nie zadobrze, wiem cos z wlasnego doswiadczenia.Sam pasek, warto sprawdzic jego stan, wytarcia, pekniecia itd jezeli odwrocisz pasek i znajdiesz jakies rozszarpania, pekniecia, to warto juz pomyslec o jego wymianie.Polecam zwykly DAYCO, zadne kevlary,poprostu zwykly, nie psuje tak wariatora.Wkoncu lepiej czesciej wmienic pasek niz wariator.;) Co do regulacji napedu, tu zaczyna sie bajka, rolki dobierasz takie by skuter nie krecil obrotow z kosmosu, ale zeby tez nie byl ociazaly, musisz testowac na roznych gramaturach, ja zawsze dobieralem co 0.5g i sprawdzalem, patrzylem na tych ma ciezej, na tych lzej, to tak mnw w polowie dobieralem i patrzylem. Docisk, dobierasz taki by pasek sie nie slizgal, ale zeby tez nie byl za twardy, bo skuter bedzie krecil obroty, a v-max tez nie bedzie za dobry, sprezynki to takie by skuter nie mulil do 20 km/h to tak mnw opisane, jak rzut beretem.Spalanie, to zalezy od stanu czesci, dynamiki jazdy,regulacji i wiele innych rzeczy, ciezko okreslic tak mnw 4-5.5l w tych granicach, w spalaniu miedzy gaznikiem 19 a 21 nie bedzie kosmisznej roznicy, takze lepiej zainwestowac w 21, lepszy przeplyw mieszanki i chlodzenie wew cylindra.:)

Wielkie dzięki za odpowiedź,poczekam to może jeszcze ktoś coś doradzi :)

-- 22 mar 2015, 19:40 --

Cześć :) Moglibyście jeszcze odpowiedzieć na te pytania? :)
Jakie muszę kupić mniej więcej dysze,sprężynki sprzęgła,centralną?
Prosiłbym również o podanie +-
V-maxa
Przyspieszenia




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy