Dzisiaj jest 27 lis 2024, 8:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2015, 15:49 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Witam. Mam problem z Runnerem 50, otóż ostatnio spadł mi drastycznie v-max z ok.95 do 75 do tego ciężko palił. Szukałem przyczyny w gaźniku przeczyszczony, nie łapie nigdzie lewego powietrza. Wykręciłem śrubki od powietrza i mieszanki próbuje go wyregulować chodzi coś lepiej ale problem z odpaleniem pozostał. Pozostawiłem go na jakieś 15 min i nie chce już załapać. Ponownie przedmuchałem gaźnik i dalej nie chce odpalić. Jak podlewam pod świecę to spala tylko to co wleję. Jakieś pomysły? :?:

PS:Remont miała robiony ok.1k km, cylek seria, tłok meteor.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 kwie 2015, 16:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
A miałeś robiony szlif ? Sprawdź kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 20:13 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Tak szlif robiony był




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 20:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Proponuję zmierzyć kompresję manometrem.

Może coś ze ssaniem nie tak ?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 20:49 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Próbowałem odłączyć dalej nic. Miał dziwny odruch ostatnio że miał wysokie obroty gdy chciałem je zmniejszyć na lince gazu to spadły ale zaś były za niskie i gasnął. Nie dało się idealnie bo albo miał te wysokie obroty albo spadał z nich i gasł. Może to ma jakieś powiązanie z ssaniem i tym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 21:02 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
W sumie objawy tak jakby lewe gdzieś brał powietrze, choć na ssaniu włączonym także podobnie się zachowuje na zagrzanym silniku.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Ssania nie odłączaj, bo jeżeli ssanie odepniesz to teoretycznie nie powinno działać ale w praktyce jest ono cały czas otwarte.
Podepnij ssanie bezpośrednio pod akumulator i zobacz, czy się wysuwa ta złota końcówka, jeżeli tak to ssanie działa prawidłowo.

Pytanie jak sprawdzałeś czy nie łapie lewego powietrza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 21:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Dokładnie , jeśli moduł (ssanie) Po podłączeniu do akumulatora się zacznie robić ciepłe to czyli że jest sprawne. Przy kostce masz dwa piny , podłączasz obojętnie który do plusa , a który do minusa.

Sprawdzałeś uszczelniacze ?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Ssanie pomimo iż robi się ciepłe, to może nie działać, np jak się zablokuje :/
Wiem to z autopsji niestety.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 21:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Owszem , dlatego najlepiej zmierzyć sobie długośc całkowitą przed i po rozgrzaniu.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 22:36 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Zmieniłem króciec bo mój był popękany i membranki motoforce a oprócz tego wszystko dokładnie po złączałem i dodatkowo wokół filtra objechane jest silikonem bezbarwnym. Gaźnik wyczyszczony dysze przedmuchane.

Uszczelniaczy nie sprawdzałem.
Ssanie jutro sprawdzę ale tak czy tak chyba powinien odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
No właśnie nie koniecznie, bo jeżeli ssanie zablokowało ci się w pozycji zamkniętej to będzie miał problem i to dosyć spory z odpaleniem, a jeżeli ssanie nie chce się zamknąć a ty regulowałeś gaźnik sądząc, że ssanie już się wyłączyło, to również będzie miał problem odpalić.

Lewe powietrze sprawdź plakem albo jakimś super startem do silników i pryskaj w okolice króćca i gaźnika bo np. może łapać lewe powietrze z okolic śróbki mieszanki jeżeli nie ma odpowiedniej uszczelki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 10:24 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
A więc tak: Ssanie działa (chyba) bo nagrzewa się ta obudowa jak podłącze pod aku, tylko że nie widzę żeby ten bolec się wysuwał czy coś na oko to on jest wysunięty tak jak po ściągnięciu z gaźnika i sam ani nie drgnie.

Próbowałem odpalić z ssaniem podłączonym pod aku i wsadzonym do gaźnika i nic. Podlałem pod świece ledwo chycił i zgasł później jeszcze próbowałem to tylko strzelił porządnie z tłumika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2015, 13:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Zrób zdjęcie ssania na zimno i jak się zagrzeje i wstaw je. Jak podłączasz ssanie pod akumulator to po około 1-3 min powinno się wysunąć.
Skoro twierdzisz, ze robi się ciepłe a nic się nie wysuwa to może się zablokowało w pozycji zamkniętej.

Dodatkowo sprawdź czy filtr powietrza nie jest mokry, kolor iskry na świecy, odłącz przewód paliwowy od gaźnika i popatrz czy samo z siebie nie leci paliwo, jeżeli nie to okej, potem kopnij w kopkę i zobacz czy z tego wężyka paliwo leci mocno, czy tak jakby chciało a nie mogło, kolejną rzeczą do sprawdzenia masz wężyk podciśnienia, sprawdź czy nie jest pęknięty i czy jest dobrze przymocowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy