Dzisiaj jest 23 lis 2024, 13:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2015, 13:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Witam.
Ostatnio zatarł mi się stary cylinder 70ccm gdyż zerwał mi się pasek napędzający pompkę oleju ;/
Był tak suchy, że jak go rozebrałem to cylinder był obrośnięty rdzą, no i oczywiście rozwalił mi łożyska na wale. Wymieniłem mu cylinder na Malossi Sport 70 i łożyska na SKF Metal.
Mam resztę seryjną ale mam już w planach wymieniać resztę, na razie zbieram pieniądze.

Dobra historię już znacie, a teraz do rzeczy, a mianowicie nie da się go wyregulować, mam na myśli gaźnik. Posiadam gaźnik Dell'orto 17,5 i dyszę 85, filtr powietrza seryjny, a on zachowuje się jakby miał stożek założony. Nie reaguje na śrubę mieszanki. Kręcę nią w lewo i w prawo a on nic, jedyną różnicą jest to, że gdy zakręce śrubę mieszanki to bardziej kopci. Lewego powietrza nie łapie, bo sprawdzałem super startem spryskiwałem cały gaźnik oraz króciec ssący i obroty nie wzrastały, filtr powietrza uszczelniałem ostatnio, przemyłem wkład oraz nasmarowałem go olejem. Nie mam już pomysłów jak go dobrze wyregulować, a chcę to zrobić, bo skuter jest na dotarciu mam dopiero przejechane 130km.
Jak ma to wam jakoś pomóc to robię mieszankę sam 1:40 a olej to Castrol Power Racing 2t.

A i jeszcze jedna dziwna rzecz, a mianowicie jak postawie go na stopkę centralną to obroty rosną a stopka nigdzie nie haczy o linkę gazu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 mar 2015, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 14:26
Posty: 92
Lokalizacja: Siemiatycze
Pojazd:
Jedyne co mi przyszło na myśl, to uszczelniacze na wale :) Sprawdź czy któryś nie leje :v Co do oleju, na dotarcie polecam olej pół syntetyczny, Actevo 2T czy coś tego pokroju. Full syntetyk zmniejsza tarcie, i przedłuży to dotarcie cylindra.




_________________

white&black SR70R project - KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Zapomniałem dodać, że uszczelniacze też były wymieniane na Corteco i nigdzie mi się nie leje z nich :cry: brakuje mi pomysłów. Wole lać syntetyka bo po ostatnim zatarciu cylindra strasznie się boję i wolę dłużej go docierać ale mieć pewność, że mi się nie przegrzeje, ani nic z tych rzeczy. :cool:


Dostałem małego olśnienia :idea:
Ssanie automatyczne powinno działać w ten sposób, że gdy odpalamy skuter zimny obroty są wyższe niż normalne a po czasie spadają i się stabilizują. Ja natomiast mam na odwrót, po odpaleniu skuter ma problem utrzymać wolne obroty i muszę mu pomagać manetką a gdy się już zagrzeje stabilizują się i trzymają pomiędzy 2000-3000 tyś obr./min. Czy to może być oznaka źle działającego ssania lub w ogóle nie działającego ssania ? Bo jeżeli tak to wyjaśniałoby problem regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 21:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Z tego co zrozumiałem to możliwe że ssanie ciągle ci działa obroty jakie powinny być to ok 900obr/min musisz wyregulować gaźnik.Zobacz czy będzie reagował jak zdejmiesz filtr powietrza




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Zobaczę jutro na zdjętym, a jeżeli będzie reagował to co to może oznaczać ? Czyżby potrzebuje stożka ? Co od obrotów to przy 900 obr./min nie zbyt bo zaczynają światełka migać oraz kontrolki na panelu. Optymalnie z tego co ja wiem jest 2000 obr./min ale z racji tego, że nie potrafię go wyregulować podniosłem troszeczkę obroty, żeby mi nie zgasł na światłach.

I jeszcze jedno pytanie mam sprężynę centralna Stage6 Medium i rolki 7,5g jego v-max to ok 60-63 km/h i dodam, że obroty są na poziomie 7000-9000 tyś, a tłumiczek seria niezbyt lubi wygórowane obroty, tylko że musiałbym dać rolki z przedziału 8-9g i pytanie, czy będę musiał wymieniać centralkę na stage6 soft przy takich rolkach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 22:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Optymalne obroty dla silnika jest 900-950 zobacz np na bieg jałowy w samochodzie




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2015, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Dobrze, ja o tym wiem, tylko że w P/G NRG power z tego co widziałem na jakimkolwiek filmiku obroty wynoszą 2 tyś. Dla przykładu, jakbyś mi nie wierzył (oglądaj od 2:55), ponieważ poniżej 1 tyś obr./min ładowanie jest tak małe, że kontrolki gasną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 7:25 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wolne obroty w 2t to 1800 - 2000 obr/min (dwa razy więcej jak w 4T :wink: )




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 9:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
A to przepraszam xD ale u mnie w keewayu 2t na wolnych obrotach było 1k i było dobrze ;o




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2015, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Dobra panowie mniejsza z tymi obrotami :mrgreen:
Teraz pytanie, czy winowajcą tego, że jest ogromny problem z wyregulowaniem gaźnika oraz odpaleniem skutera na zimnym i po odpaleniu skutera jak dodam gazu to albo gaśnie albo przerwie, zacznie mi hamować a potem tak jakby dopiero paliwo doleciało do cylindra i jedzie, może być zepsute ssanie automatyczne, tzn. mam na myśli to, że nie zamyka się? :?

-- 02 kwie 2015, 15:41 --

Dobra, chyba znalazłem przyczyne. :cool:
Jeszcze go nie regulowałem z racji tego, że śnieg mnie zasypał :/
Miałem nieszczelny wężyk podciśnienia. Narazie jedyne co zauważyłem to pomimo, iż Pałerek stał 2 dni nie odpalany i są tylko 2 stopnie odpalił za drugim kopnięciem. :mrgreen:
Pytanko, czy to mogło być przyczyną moich wszystkich problemów ze skuterkiem? Dodam, że sprawdzałem ssanie pod akumulatorem i działa prawidłowo.

-- 06 kwie 2015, 8:48 --

Jest problem nadal :c
Ale odkryłem, że cieknie mi z uszczelniacza lewegp, nie wiem jak prawy, bo nie chce mi się ściągać magneto. Ale tak podczas kopania strasznie ciężko się kope ale to chyba przez to, że jest duża kompresja, tylko że podczas kopnięcia słychać identycznie jak się kopie a ma się świece wyciągniętą, poprostu dźwięk sprężonego powietrza. Zrobiłbym sobie to sam, ale mechanik mi wymieniał łożyska razem z uszczelniaczami i on to powinien zrobić we wlasnym zakresie, tylko jak rozpoznać, że on mi wymienił uszczelniacze na takie same, które tam siedziały a mianowice Coretec'y, a nie żeby wsadzał mi jakkeś chińskie badziewie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2015, 8:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Jak masz dźwięk taki sam jakbyś swiece wykręcił to gdzieś Ci uszczelniacz puścił. Na uszczelniaczu przeważnie pisze firma , np.Corteco czy Kok :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2015, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2014, 23:01
Posty: 72
Lokalizacja: Świętochłowice
Pojazd: P/G NRG Power DT
Jeszcze mi powiedz jak mechanik mi to wymieniał i coś zmaścił to musi mi to zrobić w jego zakresie, tak mi się wydaje :)

-- 07 kwie 2015, 12:33 --

Byłem u mechanika i młody gówniarz, miał może 22 lata, stwierdził że wszystko jest w pożądku. To on wymieniał mi łożyska i uszczelniacze a wiem, że te stare łożyska przeciął szlifierką, bo mu wyjść nie umiały. Boję się, że uszkodził mi kartery :/
Stwierdził, że nic nie cieknie i odpala bez problemu, bo odpalał go na ciepłym silniku. Ręce opadają.

-- 10 kwie 2015, 20:36 --

Nie będę zakładał nowego tematu, tylko powiedzcie mi jeszcze do stożka Polini High Flow w jaką dyszę celować przy gaźniku dellorto 17,5. Mam 85 ale wydaje mi się, że będzie za mała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy