Dzisiaj jest 12 gru 2024, 17:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: pytanie
Post: 08 kwie 2015, 15:52 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
co sie w iskrowniku psujue ze przestaje on działac? rozumiem jezeli jest to uszkdozenie mechancizne ale jak on sam z siebei moze sie zepsuc?




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: pytanie
Post: 08 kwie 2015, 16:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Pytasz tak po prostu czy zepsuł ci się?

Z tego co wiem to może on się rozmagnetyzować, magnes może się uszkodzić, kabel także może gdzieś nie łączyć lub porostu jest źle ustawiony i nie daje iskry :)




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pytanie
Post: 08 kwie 2015, 16:11 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
pytanie




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pytanie
Post: 08 kwie 2015, 19:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
mateusz3352
Cytuj:
pytanie

Odpowiedź:
Bierz pod uwagę, że stator iskrownika to nawinięty drut miedziany o odpowiednim przekroju na ferromagnetyczny rdzeń (np. stalowy). Później jest to spryskiwane specjalnym lakierem, co by dane zwoje nie przylegały do siebie (zwarcie). I teraz wyobraź sobie, że miedź ma inną wydłużalność termiczną w stosunku do lakieru, którym jest pokryta, czyli lakier ten pęka w dany miejscu i miedziane uzwojenie ma dostęp do wilgoci zawartej w powietrzu. Tym samym zmienia się oporność, która jest obliczona na daną wartość, co tworzy zwykłe zwarcie do masy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy