Dzisiaj jest 23 lut 2025, 13:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2015, 19:20 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
Witam
Mam pytaniej cylinder żeliwny czy aluminiowy?
Tłok 1 czy 2 pierścieniowy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 kwie 2015, 19:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
To zależy co sam wolisz. Cylinder żeliwny ma duży plus , ponieważ można wykonać szlif cylindra i dalej będzie nam służył. Cylinder aluminiowy lepiej odprowadza ciepło od żeliwnego , lecz nie można wykonać szlifu , tylko oddać cylinder do honowania co często jest nieopłacalne z powodu kosztów , gdyż zabieg taki kosztuje często więcej niż nowy cylinder.
Zastosowanie tłoka z jednym pierścieniem skutkuje większą mocą z powodu mniejszego oporu , niż dwupierścieniowy.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 19:47 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
Dałem do przeszlifowanie swój stary cylinder z 50 na 70 bo się zatarł służył mi 8lat lecz teraz tłok mi zaczoł puchnąć i musze wymienic komplet na nowy i mam dylemat co dłuzej mi posłuzy bezawaryjnie leje olej Castrol Power 1 Racing 2T. Skuter to Zipp Quantum.
Czytałem także że alumniowy cylinder ciężej zatrzeć i tak samo jest z 1 pierścieniem a wytrzymałość niby jest taka sam jak w przypadku 2.

-- 13 kwie 2015, 20:47 --

lepiej zakupić
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 1071.bhtml
czy
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1543.bhtml
Czy inne macie propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 21:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Kup sobie cylinder np Dr Evolution 70 i do tego daj gaźnik 19/21mm i powinien skuter fajnie jeździć.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 22:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
nietopi Od siebie mogę polecić Malossi miałem go i to świetny cylinder duża żywotność + jest żeliwny odporny na katowanie itp dla mnie Cylinder warty każdej złotówki




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy