Dzisiaj jest 04 gru 2024, 21:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2015, 19:30 
*

Rejestracja: 23 lut 2014, 12:16
Posty: 43
Pojazd: Keeway Matrix
Siemka.
Mam problem z vmaxem w moim keeway w sobote wymienilem centralke na twardsza i chcialem wyczyscic swiece i nie moglem jej wkrecic(mozecie przeczytac w innym temacie) dzisiaj go rozebralem i swieca wkrecila sie bez problemu a po odpaleniu i przejechaniu sie jedzie tylko 50 w napedzie wszystko ok pasek,rolki itp. Czy mogla by byc to wina tego zs wczesniej jezdzilem na zle wkreconej swiecy nie do konca?? Teraz jest dobrze wkrecona nigdzie nie ucieka powietrze bo od dolu rwie do rze do 40 ale pozniej to tragedia dodam ze wczesniej to 70 mial bezproblemowo i ze teraz gdy po przejechaniu sie kawalek cos dziwnie syczy i nwm co napewno nie od swiecy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 kwie 2015, 21:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Mogłeś zepsuć gwint w głowicy i jak syczy (słychać) to masz głowice do wymiany. Nie przyznałeś się ładnie (jak należy) jakie czynności mechaniczne zostały dokonane w silniku. Odkręcałeś głowicę może? Spierdziela Ci kompresja to raz, a dwa to, to że samą zmianą sprężyny centralnej nie wyregulujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 22:28 
*

Rejestracja: 23 lut 2014, 12:16
Posty: 43
Pojazd: Keeway Matrix
Glowicy nie odkrecalem ale nie wiem gdzis to powietrze ucieka jesli swieca jest dokrecona do samego konca czyli po wymianie glowicy powinno byc ok???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 22:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak kompresja ucieka to ma bardzo mało wspólnego z "ok". W ekstremalnych przypadkach nie trzyma uszczelka świecy zapłonowej. Sprawdź na innej, sprawnej świecy. Były też kiedyś świece zapłonowe, rozbieralne, które można było czyścić i na nich też był problem ze szczelnością. Ale obstaję przy tym, że ukręciłeś gwint w aluminiowej głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 23:17 
*

Rejestracja: 23 lut 2014, 12:16
Posty: 43
Pojazd: Keeway Matrix
No to cholera juz sie zgubilem wymieniac ta glowice czy nie?? A przystawiajc reke przy swiecy jesli nie czuje tam zadnego wylapowania powietrza to co Moze byc jeszcze przyczyna??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 5:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak chcesz wyczuć dłonią uciekającą kompresję na użebrowanej głowicy? Najprostszy sposób to zdemontuj osłonę cylindra i posłuż się odrobiną pianki do golenia, nakładając niewielką ilość wokół świecy. Następnie kopnij i zobaczysz, czy gdzieś jej nie wydmuchuje. Najlepiej jakby Ci ktoś pomógł przy tym, tzn jeden kopnie , a drugi obserwuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 8:11 
*

Rejestracja: 23 lut 2014, 12:16
Posty: 43
Pojazd: Keeway Matrix
A gdy naloze juz tej pianki to fajke tez zalozyc czy bez???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 11:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nie musisz, jak będziesz kopał to już powinna się nieszczelność ujawnić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 15:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dokładnie, to jest próba szczelności, a nie sprawdzanie iskry. Jak nie masz pianki do golenia to wystarczy kawałek mydła, jakiś pojemnik, pędzelek do malowania plakatówkami i odrobina cierpliwości, by wytworzyć gęsta pianę. Wiem, że to brzmi śmiesznie co Tobie piszę ale taniej i prościej się nie da. Mydło chyba każdy w domu posiada, jakiś mały pędzel to koszt 1zł, kawałek puszki po napoju i woda nawet z kałuży też darmocha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2015, 15:54 
*

Rejestracja: 23 lut 2014, 12:16
Posty: 43
Pojazd: Keeway Matrix
Wiec tak dzisiaj rozkrecilem, zrobilem ten test z pianka i nic nie dmucha przy swiecy ale zauwazylem ze gdy rano odpalam i jade do szkoly to ciagnie te 70 ale pozniej jak juz sie rozgrzeje to dupa ok.40 wiecej nie czy to moze byc od tego ze tlok puchnie bo nie wiem czy rozkrecac cylinder???

-- 15 kwie 2015, 20:13 --

Zeby nie zakladac drugiego tematu to zapytam tu od czego jest to puste miejsce w gazniku nie bylo tam nic od nowosci(tak mi sie wydaje) a gwint jest w srodku.
1.http://zapodaj.net/4c0077919c8e8.png.html

-- 16 kwie 2015, 16:54 --

UP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...