Dzisiaj jest 05 gru 2024, 2:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2015, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
witam. Jestem nowy i potrzebuje pomocyy :P a więc kupiłem cylinder power force racing 70cc za tym cylindrem poszły takie części jak:
-gaźnik Tec black edition 21mm dysza 75
-wał top racing hq
-wydech malossi mhr replica
-sprzęgło polini
wariator i inne części są na razie seryjne
i moje pytanie brzmi czemu po dosłownie paru metrach słabnie kiedy jest zimny to jest bardzo zrywny ale po kilku metrach już nie czuć czy to puchnący tłok ? czy może go zalewa bo świeca jest mokra ?




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 kwie 2015, 19:02 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zmień dysze na ciut większą, następnie wyreguluj ponownie gaźnik. Warto też zajrzeć do napędu. Tam również może tkwić cały szczegół.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
dysze napewno muszę zmienić co do napędu nie ma nic oprucz sprzęgła polini i sprężyny twardej top racing tam raczej wszystko jest ok




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 19:15 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
pmf12r pisze:
dysze napewno muszę zmienić co do napędu nie ma nic oprucz sprzęgła polini i sprężyny twardej top racing tam raczej wszystko jest ok

Powodem może być również sprężyna centralna,która traci swoje właściwości




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
brałem to pod uwage sprubowałem z inną sprężyną hebo i to samiutko ale gdy wsadziłęm troszke miękkszą słąbnoł szybciej niż na twardszej dodam też że spalanie jest ogromne dochodzi nawet do 12 L na 100 km




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 8:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
czy może go zalewa bo świeca jest mokra ?

Ogarnij regulacje gaźnika w pierwszej kolejności. Świeca ma być sucha. To spalanie, które podałeś jest masakryczne, więcej wypluwasz paliwa do atmosfery, niż przerabiasz na moc. Warto też zakupić nową świecę o większej ciepłocie, niż była seryjnie zamontowana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 11:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
co dziwne jesli chodzi o regulacje jeżdzę na 4 obr mieszani paliwowej a mam gaźnik black edition 21mm i dysze 75 swiece mam ngk kupiłem niedawno




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 12:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak słabnie od razu po paru metrach to w 90% masz do ogarnięcia gaźnik. przeważnie przez za małą dyszę. zacznij od tego bo szybko go zajedziesz. jak tłok puchnie to silnik staje od razu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Ey ale jak masz nowy to nie katuj go tak na dotarciu.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
cylinder jest nowy mam na nim cos okolo 300 km przejechane jest aluminiowy to mysle ze dotarty. slabnie na początku jak jest zimny to idzie na kolo bardzo ładnie ale po paru metrach nie ważne jak mocno bd go podrywał i tak nie postawi musze go zgasic albo poczekac na wolnych i znowu ma zrywa ale po paru metrach to samo i tak caly czas

-- 19 kwie 2015, 15:38 --

iglica jest ustawiona na małe spalanie z dyszą 75 pali mi 12 l wiem ze racing nie powinien tyle palic max 7-8 a nie 12 kupie dysze 90, 80 i sprawdze czy mu sie poprawilo




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na większej dyszy dostanie więcej paliwa. Już teraz ma przepały jak samochód z silnikiem 1.8l, wyreguluj gaźnik, bo to mi wygląda jakbyś jeździł na ciągle załączonym ssaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
ssanie mam ręczne i jestem pewny ze jest wyłączone przed jazdą

-- 19 kwie 2015, 15:46 --

gaznik jest wyregulowany na 4 obr mieszanki kiedy dam mniej ma muła a filer stozek




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Masz problemy z rozregulowanym gaźnikiem lub źle dobrany układ zapłonowy. Moja skromna wiedza na ten temat przestaje być użyteczna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 15:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
zapłon mam ducati i iskra jest prawidłowa




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 15:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
A kąt wyprzedzenia zapłonu również? Może się okazać, że na niskich obrotach silnik pracuje prawidłowo, a przy obciążeniu zapłon nie wyrabia z podawaniem iskry, paliwo zostaje nie spalone i wydmuchane w "pizdiet".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2015, 14:12
Posty: 8
Pojazd: malaguti f12
moge sprawdzic ale nie sądzę że było to przyczyną gdyż kiedy wkręci sie na obroty chodzi calkiem ładnie ale gdy sie zaczymam nie ma juz poprostu takiego zrywa nawet oponą na mokrej trawie nie zakręci a jesli chodzi o spalanie.to na seri tez bylo duże ale zabardzo sie nie wypowiem bo 2 tyg po kupnie tlok pękł i wyrzucil pierscienie




_________________

steup :
power force racing 70cc
TEC black edition 21
wydech malossi mhr
sprzęgło polini g3
wariator seria
korektor momentu seria
wał top racing HQ
zapłon ducati




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy