Dzisiaj jest 24 lis 2024, 22:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2015, 23:38 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 14:30
Posty: 58
Pojazd: skuter
Witam mam mały problem ze skuterem. Gdy przejadę z 5 km na pełnym gazie z prędkością 80-90 km/h silnik gaśnie i nie chce odpalić ,dopiero po paru minutach zapala normalnie . Silnik bardzo się nagrzewa , ale gdy jest zimny zapala normalnie. Czy mogą być to oznaki puchnącego tłoka. Jeśli tak to jaka jest tego przyczyna ,i jak temu zapobiec. Mój setup to: cylinder china 70, filtr stożkowy polini airbox ,gaźnik 16 z dyszą 100, wydech tecnigas next-r,wariator malossi multivar ,rolki 6 g,sprzęgło seryjne,sprężyna centralna malossi biała,sprężynki sprzęgła top racing niebieskie ( najtwardsze 50 %).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 kwie 2015, 13:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Gaźnik za mały i tyle. Wymień na minimum 19mm. Będzie się gotował, bo chłodzenia nie ma odpowiedniego tym bardziej jeśli jest to chłodzenie powietrzem i cylinder żeliwny.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 14:40 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 14:30
Posty: 58
Pojazd: skuter
Tak jest to cylinder żeliwny i chłodzony powietrzem. A czy gaźnik 17,5 wystarczy aby zapewnić lepsze chłodzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
17.5 jest też trochę za mały. Lepiej kupić chiński 21mm bazowany na dellorto za około 80zł i mieć spokój.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 15:13 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 14:30
Posty: 58
Pojazd: skuter
A czy chwytak powietrza polepszy chłodzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 17:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Gaźnik 21 prędzej polepszy do tego nie jeżdżenie w upały jak dziś po 5km na full.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy